La relació de l'escola i la família
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMThis resource is restricted
Metadata
Title
La relació de l'escola i la famíliaAuthor (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
Corchado Badía, Juan Miguel; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaDate
2018Publisher
Universitat Jaume IAbstract
Aquest treball de final de grau tracta d’esbrinar quins són els motius pels quals les famílies no
participen suficientment a l’escola, donant importància als beneficis que té aquesta participació per
als nens i nenes ... [+]
Aquest treball de final de grau tracta d’esbrinar quins són els motius pels quals les famílies no
participen suficientment a l’escola, donant importància als beneficis que té aquesta participació per
als nens i nenes basant-me amb diferents autors.
A més, també conèixer quina és la vertadera relació que tenen les escoles i les famílies per poder
reflexionar quina és la participació que aporta beneficis reals.
També analitzar el que han anat dient les diferents lleis educatives durant els últims 50 anys sobre
la participació de la família a l’escola, i veure si realment aquesta participació és coneguda per les
famílies i mestres i si la porten a terme a través de qüestionaris realitzats.
Per últim, aquest treball dóna unes propostes de millora a diferents nivells que podrien aplicar-se
perquè aquesta relació escola i família tingués una participació òptima entre els dos àmbits [-]
This final work tries to find out what are the reasons why families don’t participate sufficiently in the
school, giving importance to the benefits that you have this participation for children and young
people based ... [+]
This final work tries to find out what are the reasons why families don’t participate sufficiently in the
school, giving importance to the benefits that you have this participation for children and young
people based on with different authors.
In addition, we also know the true relationships that have schools and families in order to reflect
what the participation that brings real benefits is.
Also analyze what they have been saying the different educational laws over the past 50 years
about the participation of the family in the school, and see if this participation is known for families
and teachers and if carried out through questionnaires carried out.
Finally, this study gives some proposals of improvement at different levels that could apply for this
relationship school and family had optimum participation between the two areas. [-]
Subject
Description
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess