comunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8018
comunitat-uji-handle3:10234/8622
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACION
Resum
Al llarg dels
anys, l’anglès s’ha situat com una vertadera llengua global a la nostra societat. Això ha donat pas a
l’aplicació d’un nombre de mètodes i enfocaments pel que fa a l’àrea d’ensenyament i aprenentatge ... [+]
Al llarg dels
anys, l’anglès s’ha situat com una vertadera llengua global a la nostra societat. Això ha donat pas a
l’aplicació d’un nombre de mètodes i enfocaments pel que fa a l’àrea d’ensenyament i aprenentatge
de l’anglès com a llengua estrangera o segona llengua, on tant la integració de les
Tecnologies de
la Informació i la
Comunicació (TIC) com dels Recursos Educatius Oberts (REO) és primordial.
Tenint això en compte, aquest estudi té dos objectius. D’una banda, es pretén investigar fins a
quin punt els estudiants universitaris matriculats a l’assignatura de Pronunciació i
Comprensió
de l’
Anglès
Oral són capaços de millorar la pronunciació mitjançant l’eina en línia anomenada
Voki. D’altra banda, es vol examinar si tenen una actitud positiva cap a la utilització de les TIC
per a l’aprenentatge de la pronunciació. Els resultats mostren que les TIC, en aquest cas Voki, té
un gran potencial per a estimular l’aprenentatge de la pronunciació anglesa. [-]
Along the years
English has emerged as a truly global language in our society. This has resulted in a number
of methods and approaches used in the field of teaching and learning ... [+]
Along the years
English has emerged as a truly global language in our society. This has resulted in a number
of methods and approaches used in the field of teaching and learning English as a Foreign or
Second Language (EFL/ESL), where both the integration of Information and Communication
Technologies (ICTs) and the Open Educational Resources (OERs) are paramount. Bearing this
in mind, the objective of the present paper is twofold. On the one hand, to investigate to what
extent university students enrolled in the Pronunciation and Understanding of Spoken English
module are able to improve their pronunciation through an online tool called Voki. On the other hand, to examine if they have a positive attitude towards the use of ICTs for the learning of
pronunciation. Results showed that ICTs, particularly Voki, have the potential to stimulate the
learning of English pronunciation. [-]
Drets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess