Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorSàez Nebot, Pau
dc.contributor.otherGil Noé, José Vicente
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2018-11-26T15:07:51Z
dc.date.available2018-11-26T15:07:51Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/177662
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractCom ja s’indica al títol, aquest treball tracta sobre itineraris didàctics (eixides escolars) aplicats a l’ensenyament de la Geografia, i queda estructurat al voltant de dos eixides de camp. El punt de partida és el Currículum de Primària de les Ciències Socials. En concret, es treballen principalment els continguts relacionats amb la Geografia: treball amb mapes i plànols, treball d’orientació, elements del relleu...; encara que al llarg del projecte es treballen altres continguts relacionats amb aspectes tant de les Ciències Socials com de les Ciències Naturals, així com del Currículum de Llengües i Educació Plàstica. Aquest projecte se desenvolupa a partir de dos centres d’ interès: - Ruta urbana per La Vall d’Uixó - Ruta per l’entorn natural de La Vall d’Uixó Caldria remarcar que aquest TFG ha estat elaborat durant la meu estància en el CEIP Eleuterio Pérez de La Vall d’Uixó, realitzant el practicum II. Per aquest motiu,s’enfoca cap a la modalitat de TFG professionalitzador, en concret a la creació d’un material didàctic innovador i útil per a la Comunitat Educativa en general i per als alumnes i docents del Col·legi Eleuterio Pérez i de la resta d’escoles de La Vall d’Uixó en particular.La idea és relacionar alguns aspectes dela meua població, i treballar-los a primària,basant-me en la normativa i en les programacions i llibres corresponents.El projecte es distribueix en 8 sessions en total, les 4 primeres al voltant de la ruta urbana per la ciutat i les altres 5 sessions al voltant de la ruta per l’entorn natural.Al final del desenvolupament de les sessions, plantege l’avaluació dels alumnes. Per a la ruta natural s’elabora un Quadern de Camp. El tipus d'aprenentatge que s’aplicaés un aprenentatge cooperatiu, on els alumnes treballen en equip, descobreixen coses junts i s'ajuden els uns als altres.ca_CA
dc.format.extent50 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectgeografiaca_CA
dc.subjecteixides escolarsca_CA
dc.subjectàmbit localca_CA
dc.subjectaprenentatge cooperatiuca_CA
dc.subjectquadern de campca_CA
dc.titleLes eixides escolars com a recurs didàctic. Geografia urbana i entorn natural de la Vall d'Uixóca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element