Editors' introduction to mixed method approaches in investigating pragmatic learning
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8015
comunitat-uji-handle3:10234/8621
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONEste recurso está restringido
https://doi.org/10.1016/j.system.2018.03.013 |
Metadatos
Título
Editors' introduction to mixed method approaches in investigating pragmatic learningFecha de publicación
2018Editor
ElsevierISSN
0346-251XCita bibliográfica
Alcón-Soler, Eva, and Pilar Safont. "Editors' introduction to mixed method approaches in investigating pragmatic learning." System, 2018, volume 75, pages 1-114Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleVersión de la editorial
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0346251X18302112Versión
info:eu-repo/semantics/publishedVersionPublicado en
System, 2018, vol. 75Derechos de acceso
© 2018 Elsevier Ltd. All rights reserved.
http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Aparece en las colecciones
- ANG_Articles [302]