Projecte didàctic interdisciplinari ciències de la natura: “El nostre cos”
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMThis resource is restricted
Metadata
Title
Projecte didàctic interdisciplinari ciències de la natura: “El nostre cos”Author (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
Linares Bayo, Josep Cristià; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaDate
2018Publisher
Universitat Jaume IAbstract
El treball que es presenta a continuació, està organitzat en tres parts. En la primera part es
desenvolupa la fonamentació teòrica. En la segona part es presenta una proposta de projecte i per
a finalitzar, en la ... [+]
El treball que es presenta a continuació, està organitzat en tres parts. En la primera part es
desenvolupa la fonamentació teòrica. En la segona part es presenta una proposta de projecte i per
a finalitzar, en la tercera part es presenten les conclusions del TFG.
Aquest treball de fi de grau, té com a objectiu principal dur a terme un projecte didàctic
interdisciplinari mitjançant la metodologia per projectes (ABP). La metodologia per projectes, és un
mètode educatiu actiu on l’alumne/a és el protagonista del seu propi aprenentatge on investiga i
interactua amb la resta a més, aquestes metodologies són les que més afavoreixen als nens i a
les nenes amb dificultats.
En aquest cas el punt de partida de l’alumne/a son els seus propis interessos i mitjançant el
descobriment i la interacció, es crea el procés d’aprenentatge, per tant el docent actua com un
guia per a l’alumne/a.
El projecte que es presenta en aquest treball “El cos humà” és un projecte didàctic i
interdisciplinari per a 2n curs de Primària en una classe de 20 alumnes. L’assignatura principal son
les Ciències Naturals però també s’inclou plàstica i anglès. Degut a aquest fet diem que es un
projecte interdisciplinari i globalitzat.
El projecte del cos humà està dividit en tres parts clarament diferenciades: la primera, l’elecció del
tema (on els nens i nenes diuen tot allò d’allò que els agradaria saber-ne l’alumnat s’autoavalua i
comprova el que ha aprés).
En conclusió, amb aquest projecte, es busca la integració de tot l’alumnat, fomentant la inclusió i
una educació més global i significativa. [-]
Subject
Description
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017-2018.
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess