La millora ortogràfica a través d’activitats basades en les noves tecnologies: una proposta didàctica per a treballar l’ortografia a 3r d’E.S.O.
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/111361
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
La millora ortogràfica a través d’activitats basades en les noves tecnologies: una proposta didàctica per a treballar l’ortografia a 3r d’E.S.O.Autoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Girón-García, Carolina; Universitat Jaume I. Departament d'Estudis AnglesosData de publicació
2018-06-26Editor
Universitat Jaume IResum
Aquest treball final del màster universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües és una proposta didàctica per a millorar l’educació ortogràfica dels alumnes de 3r d’ESO de l’institut públic Llombai. ... [+]
Aquest treball final del màster universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües és una proposta didàctica per a millorar l’educació ortogràfica dels alumnes de 3r d’ESO de l’institut públic Llombai. L'objectiu principal d'aquesta recerca és avaluar si la implementació de noves activitats tecnològiques proporciona un millor aprenentatge per als estudiants d'ortografia catalana. Amb aquestes activitats es pretén ajudar als estudiants a millorar aquest aspecte del llenguatge a través d'un procés d'ensenyament-aprenentatge molt innovador i pedagògicament més complet. La metodologia de recerca utilitzada aquí és la recerca d'acció.
Els resultats mostren un reforç de l'ortografia mitjançant l'ús de les TIC com a eines motivadores i complementàries, però també com una eina principal per a l'assoliment dels nostres objectius, com es pot observar en les dades recopilades (observació participant, escriptura d'estudiants i enquestes).
Les conclusions són que les activitats previstes són en realitat una eina d'ensenyament requerit i són apropiades per abordar les deficiències en l'ortografia en aquest context i en altres contextos educatius diferents. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Màster Universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües. Codi: SBC042. Curs: 2017/2018
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess