Les curses de muntanya als instituts de les terres de l’Ebre
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/13
comunitat-uji-handle2:10234/3893
comunitat-uji-handle3:10234/169161
comunitat-uji-handle4:10234/4033
BIBLIOMetadatos
Título
Les curses de muntanya als instituts de les terres de l’EbreAutoría
Fecha de Publicación
2018Resumen
El projecte “Les curses per muntanya als instituts de les terres de l’Ebre” (CMITE) aprofita les curses per muntanya com a eina didàctica a instituts de secundària del sud de la província de Tarragona (terres de ... [+]
El projecte “Les curses per muntanya als instituts de les terres de l’Ebre” (CMITE) aprofita les curses per muntanya com a eina didàctica a instituts de secundària del sud de la província de Tarragona (terres de l’Ebre). Al llarg de sis cursos s’han realitzat activitats cooperatives entre els centres, projectes internacionals i curses per muntanya entre els i les alumnes participants. Cada curs, al voltant de 9 centres, 22 professors i professores i uns
240 alumnes de la zona empren aquest esport a les seves classes de diverses matèries del currículum. El resultat és un procés d’aprenentatge amb aplicacions reals en què els i les alumnes tenen el protagonisme. [-]
El proyecto “Les curses per muntanya als instituts de les terres de l’Ebre” (CMITE) aprovecha las carreras por montaña como herramienta didáctica en institutos de secundaria del sur de la provincia de Tarragona (terres ... [+]
El proyecto “Les curses per muntanya als instituts de les terres de l’Ebre” (CMITE) aprovecha las carreras por montaña como herramienta didáctica en institutos de secundaria del sur de la provincia de Tarragona (terres de l’Ebre). A lo largo de seis cursos se han llevado a cabo actividades cooperativas entre los centros, proyectos internacionales y carreras por montaña entre los y las alumnas participantes. Cada curso, alrededor de 9 centros, 22 profesores y profesoras y unos 240 alumnes de la zona utilizan este deporte en sus clases de diversas materias curriculares. El resultado es un proceso de aprendizaje con aplicaciones reales en que los y las alumnes tienen el protagonismo. [-]
Le projet “Les curses per muntanya als instituts de les terres de l’Ebre” (CMITE) profite des courses de montagne comme outil didactique dans les établissements d’enseignement secondaire du sud de la province de ... [+]
Le projet “Les curses per muntanya als instituts de les terres de l’Ebre” (CMITE) profite des courses de montagne comme outil didactique dans les établissements d’enseignement secondaire du sud de la province de Tarragona (terres de l’Èbre). Tout au long de six mois, des activités coopératives entre les élèves de ces établissements se sont réalisées, ainsi que des projets internationaux et des courses de montagne. Chaque année scolaire, environ 9 établissements, 22 professeurs et quelques 240 élèves de cette zone pratiquent ce sport dans leurs cours de différentes matières. Le résultat est un processus d’apprentissage ayant des applications réelles où les élèves ont le rôle principal. [-]
The project “Mountain racing for secondary school students in the Terres de l’Ebre” (CMITE) uses mountain races as a teaching tool in secondary schools in the south of the province of Tarragona (Terres de l’Ebre). For ... [+]
The project “Mountain racing for secondary school students in the Terres de l’Ebre” (CMITE) uses mountain races as a teaching tool in secondary schools in the south of the province of Tarragona (Terres de l’Ebre). For the past six school years, the participating schools have cooperated to organise international projects and mountain races for their students. Each year, approximately 9 schools, 22 teachers and 240 students from the área use this sporting activity in their classes for various subjects. The result is a learning process that connects the classroom with the real world, in which the students have the leading role. [-]
Palabras clave / Materias
Cita bibliográfica
SALES VILALTA, Florenci. Les curses de muntanya als instituts de les terres de l’Ebre. Anuari de l'Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística i científica, 2018, no 29, p. 63-73.Publicado en
Anuari de l’Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística, 2018, núm. 29Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleEditor
Agrupació Borrianenca de CulturaDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- Any 2018 - Núm. XXIX [10]