L’aprenentatge-servei en educació física: una proposta de millora personal i social
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/13
comunitat-uji-handle2:10234/3893
comunitat-uji-handle3:10234/169161
comunitat-uji-handle4:10234/4033
BIBLIOMetadades
Títol
L’aprenentatge-servei en educació física: una proposta de millora personal i socialData de publicació
2018Resum
L’Educació Física (EF) és una matèria idònia per desenvolupar la dimensió personal de l’alumnat, més enllà de la part purament corporal, avançant cap al desenvolupament integral de les persones. L’EF es mostra alhora ... [+]
L’Educació Física (EF) és una matèria idònia per desenvolupar la dimensió personal de l’alumnat, més enllà de la part purament corporal, avançant cap al desenvolupament integral de les persones. L’EF es mostra alhora com una magnífica eina per a intervenir en la societat més pròxima, creant una ciutadania activa i participativa. En aquesta línia, volem destacar el potencial que té l’estratègia metodològica de l’aprenentatge-servei (APS). La seua aplicació en l’Educació Primària per a ensenyar EF pot contribuir al creixement personal de l’alumnat, enriquir el procés educatiu i millorar la societat. [-]
La Educación Física (EF) es una materia idónea para el desarrollo de la dimensión personal del alumnado, más allá de la parte puramente corporal, avanzando hacia el desarrollo integral de las personas. La EF se muestra ... [+]
La Educación Física (EF) es una materia idónea para el desarrollo de la dimensión personal del alumnado, más allá de la parte puramente corporal, avanzando hacia el desarrollo integral de las personas. La EF se muestra a la vez como una magnífica herramienta para intervenir en la sociedad más próxima, creando una ciudadanía activa y participativa. En esta línea, queremos destacar el potencial de la estrategia metodológica del aprendizaje-servicio (APS). Su aplicación en la Educación Primaria para enseñar EF puede contribuir al crecimiento personal del alumnado, enriquecer el proceso educativo y mejorar la sociedad. [-]
L’Éducation physique (EP) est une matière idéale pour le développement de la dimensión personnelle des élèves, au-delà de la question purement corporelle, puisqu’elle collabore au développement intégral des gens. L’EP ... [+]
L’Éducation physique (EP) est une matière idéale pour le développement de la dimensión personnelle des élèves, au-delà de la question purement corporelle, puisqu’elle collabore au développement intégral des gens. L’EP se montre à la fois comme un formidable outil pour intervenir sur la société la plus proche, car elle crée une citoyenneté active et participative. Sur ce point, nous voulons remarquer le potentiel de la stratégie méthodologique de l’apprentissageservice (APS). Son application dans l’Éducation pré-primaire pour l’enseignement de l’EP peut contribuer à la croissance personnelle des élèves, à enrichir le processus éducatif et à améliorer la société. [-]
Physical Education (PE) is an ideal subject for the development of students’ personality, since it goes beyond the purely physical aspect, thus contributing to a comprehensive development. PE has also been shown to ... [+]
Physical Education (PE) is an ideal subject for the development of students’ personality, since it goes beyond the purely physical aspect, thus contributing to a comprehensive development. PE has also been shown to be an excellent way of enhancing interaction in the immediate social environment, thereby creating an active and participatory population. In this context, the potential of the service-learning (SL) methodology is highlighted. Its application as part of PE teaching in primary education can contribute to students’ personal development, enhance the educational process, and ultimately improve society. [-]
Paraules clau / Matèries
Cita bibliogràfica
GIL GÓMEZ, Jesús; MARAVÉ VIVAS, María. L’aprenentatge-servei en educació física: una proposta de millora personal i social. Anuari de l'Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística i científica, 2018, no 29, p. 19-28.Publicat a
Anuari de l’Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística, 2018, núm. 29Tipus de document
info:eu-repo/semantics/articleEditor
Agrupació Borrianenca de CulturaDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
- Any 2018 - Núm. XXIX [10]