Obrint les portes a la malaltia: dany cerebral adquirit, inclusió educativa i desenvolupament comunitari
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/13
comunitat-uji-handle2:10234/406
comunitat-uji-handle3:10234/174439
comunitat-uji-handle4:
BIBLIOMetadatos
Título
Obrint les portes a la malaltia: dany cerebral adquirit, inclusió educativa i desenvolupament comunitariAutoría
Fecha de Publicación
2009Resumen
L'article descriu una sèrie d'activitats
compartides entre els alumnes d'Educació compensatòria d'un IES i els alumnes
d'un ateneu veÌ, amb danys cerebrals adquirits. L'experiència ha implicat ... [+]
L'article descriu una sèrie d'activitats
compartides entre els alumnes d'Educació compensatòria d'un IES i els alumnes
d'un ateneu veÌ, amb danys cerebrals adquirits. L'experiència ha implicat en
molts casos tota la comunitat, i per als nois i noies ha representat aprendre a
respectar la malaltia. [-]
Cita bibliográfica
PALLARÉS PASCUAL, Vicent; SÁEZ-BENITO ARNEDO, Josep Àngel. Obrint les portes a la malaltia: dany cerebral adquirit, inclusió educativa i desenvolupament comunitari. Perspectiva Escolar, n. 333, p. 61-67Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleVersión de la editorial
http://www2.rosasensat.org/revistes/perspectiva-escolar/numero/333Editor
Associació de Mestres Rosa SensatDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess