Obrint les portes a la malaltia: dany cerebral adquirit, inclusió educativa i desenvolupament comunitari
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/13
comunitat-uji-handle2:10234/406
comunitat-uji-handle3:10234/174439
comunitat-uji-handle4:
BIBLIOMetadades
Títol
Obrint les portes a la malaltia: dany cerebral adquirit, inclusió educativa i desenvolupament comunitariAutoria
Data de publicació
2009Resum
L'article descriu una sèrie d'activitats
compartides entre els alumnes d'Educació compensatòria d'un IES i els alumnes
d'un ateneu veÌ, amb danys cerebrals adquirits. L'experiència ha implicat ... [+]
L'article descriu una sèrie d'activitats
compartides entre els alumnes d'Educació compensatòria d'un IES i els alumnes
d'un ateneu veÌ, amb danys cerebrals adquirits. L'experiència ha implicat en
molts casos tota la comunitat, i per als nois i noies ha representat aprendre a
respectar la malaltia. [-]
Cita bibliogràfica
PALLARÉS PASCUAL, Vicent; SÁEZ-BENITO ARNEDO, Josep Àngel. Obrint les portes a la malaltia: dany cerebral adquirit, inclusió educativa i desenvolupament comunitari. Perspectiva Escolar, n. 333, p. 61-67Tipus de document
info:eu-repo/semantics/articleVersió de l'editorial
http://www2.rosasensat.org/revistes/perspectiva-escolar/numero/333Editor
Associació de Mestres Rosa SensatDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess