Formació de familiars en contextos educatius multiculturals mitjançant estratègies participatives
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8017
comunitat-uji-handle3:10234/8616
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadata
Title
Formació de familiars en contextos educatius multiculturals mitjançant estratègies participativesDate
2014Publisher
DenesBibliographic citation
MOLINER GARCÍA, Odet; SALES CIGES, Auxiliadora. Formació de familiars en contextos educatius multiculturals mitjançant estratègies participatives. Quaderns d’educacio continua (2014), v. 3, n. 79-80. p. 89-95Type
info:eu-repo/semantics/articlePublisher version
http://www.editorialdenes.com/index.php?option=com_content&view=article&id=411:q ...Version
info:eu-repo/semantics/publishedVersionSubject
Abstract
En aquest article posem l'accent en la importància de la
formació
de les famílies
implicades e
n
els processos de transformació de centres des d'un model d'escola
intercultural inclusiva. ... [+]
En aquest article posem l'accent en la importància de la
formació
de les famílies
implicades e
n
els processos de transformació de centres des d'un model d'escola
intercultural inclusiva. Revisem els diferents nivells de participació familiar, així com
les dificultats que experimenten determinades famílies que desconeixen la cultura
escolar dominant.
Es proposen estratègies formatives que afavoreixen la participació
familiar i la gestió democràtica dels centres educatius des de principis de ciutadania
crítica, interculturalitat i inclusió. [-]
This paper emphasises the importance of educating the families involved in the school transformation processes fostered by inclusive, intercultural school models. We revisit the different levels of family engagement ... [+]
This paper emphasises the importance of educating the families involved in the school transformation processes fostered by inclusive, intercultural school models. We revisit the different levels of family engagement together with the difficulties that several families who are not familiar with the dominant school culture tend to encounter. A number of training strategies is put forward in order to promote not only the engagement of families but also the democratic management of schools underpinned by critical citizenship, interculturalism and inclusion. [-]
Is part of
Quaderns d’educacio continua (2014), v. 3, n. 79-80Rights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
- EDU_Articles [500]