Somos como somos. Deconstruyendo y transformando la escuela
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/606
comunitat-uji-handle4:10234/173261
REVISTESMetadades
Títol
Somos como somos. Deconstruyendo y transformando la escuelaAutoria
Data de publicació
2017Editor
Publicacions de la Universitat Jaume IISSN
1132-8231; 2340-4795Tipus de document
info:eu-repo/semantics/reviewVersió de l'editorial
http://www.e-revistes.uji.es/index.php/asparkia/article/view/2674/2273Resum
Reseña del libro de Mercedes Sánchez Sáinz, Melani Penna Tosso y Belén de la Rosa
Rodríguez, "Somos como somos. Deconstruyendo y transformando la escuela". Madrid: Los Libros de la Catarata, 2016
Publicat a
Asparkía: investigació feminista, 2017, núm. 31Drets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess