Materials Didàctics: metodologies actives aplicades a Histologia en Biologia i Geologia de 1r de Batxillerat
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMThis resource is restricted
Metadata
Title
Materials Didàctics: metodologies actives aplicades a Histologia en Biologia i Geologia de 1r de BatxilleratAuthor (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
Meseguer Costa, Sergio; Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi NaturalDate
2017-07-17Publisher
Universitat Jaume IAbstract
Aquest document recull el treball fi de màster del Màster Universitari de Formació del Professorat d'ESO, Batxillerat, formació professional i ensenyament d'idiomes de la Universitat Jaume I de Castelló, en el curs ... [+]
Aquest document recull el treball fi de màster del Màster Universitari de Formació del Professorat d'ESO, Batxillerat, formació professional i ensenyament d'idiomes de la Universitat Jaume I de Castelló, en el curs 2016-17.
Es tracta d'un treball destinat a l'elaboració de materials didàctics aplicats al bloc d'histologia de l'assignatura de Biologia i Geologia de 1r de Batxillerat utilitzant metodologies actives.
El que es pretén en aquesta unitat didàctica és que els/les alumnes s'interessen pel món de la histologia, ja que es tracta d'una rama de la biologia que estudia els teixits i les seves estructures cel·lulars així com les transformacions que ocorren en ells, i que gràcies a ella s'han encontrat possibles solucions a una gran diversitat de malalties patològiques.
Per aquesta raó, en aquesta unitat didàctica hem proposat una sèrie de materials didàctics utilitzant metodologies actives per fer més interessant el tema i que a més influeixen positivament en el procés d'ensenyament-aprenentatge de l'alumnat, provocant així que l'alumnat siga el protagonista del seu propi aprenentatge fomentant la motivació, l'esforç i la seva implicació.
Concretament, s'han elaborat set activitats sobre el bloc d'histologia basades en metodologies actives tals com pràctiques de laboratori, treball cooperatiu, grups d'investigació que s'adapten als diferents nivells i estils d'aprenentatge i on s'avaluaran de manera contínua, formativa i diferenciada i que ens permetran valorar l'aprenentatge de l'alumnat, millorar el procés d'ensenyament-aprenentatge i la pràctica docent. [-]
Subject
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Description
Treball Final del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP139. Curs: 2016-2017
Type
info:eu-repo/semantics/masterThesisRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess