Capacitat predictiva de les variables atribucionals sobre el rendiment acadèmic en Matemàtiques
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/76326
comunitat-uji-handle4:10234/172562
REVISTESMetadata
Title
Capacitat predictiva de les variables atribucionals sobre el rendiment acadèmic en MatemàtiquesAuthor (s)
Date
2015Publisher
Universitat Jaume IISSN
1139-5486Bibliographic citation
MOLINERO CLARAMUNT, Vicente. Capacitat predictiva de les variables atribucionals sobre el rendiment acadèmic en Matemàtiques. Fòrum de recerca, 2015, núm. 20, p. 381-393.Type
info:eu-repo/semantics/articleSubject
Abstract
S’analitza longitudinalment la capacitat predictiva d’un conjunt de
variables d’estil atribucional cap a l’aprenentatge sobre el rendiment
acadèmic en l’àrea de Matemàtiques. Les anàlisis correlacionals i de
regressió ... [+]
S’analitza longitudinalment la capacitat predictiva d’un conjunt de
variables d’estil atribucional cap a l’aprenentatge sobre el rendiment
acadèmic en l’àrea de Matemàtiques. Les anàlisis correlacionals i de
regressió múltiple es realitzen sobre les dades avaluades en dos moments
en una mostra (N = 180) de subjectes que abasta des d’Educació Infantil 5
anys fins a 2n curs d’Educació Primària en contextos educatius formals.
S’obté que la dimensió atribucional amb més poder predictiu és la
internalitat positiva. Els resultats es discuteixen en termes de les seues
implicacions teòriques i pràctiques per a la millora del procés
d’ensenyament-aprenentatge. [-]
Description
XX Jornades de Foment de la Investigació de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (Any 2015)
Is part of
Fòrum de recerca, 2015, núm. 20Rights
info:eu-repo/semantics/openAccess