Capacitat predictiva de les variables atribucionals sobre el rendiment acadèmic en Matemàtiques
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/76326
comunitat-uji-handle4:10234/172562
REVISTESMetadades
Títol
Capacitat predictiva de les variables atribucionals sobre el rendiment acadèmic en MatemàtiquesAutoria
Data de publicació
2015Editor
Universitat Jaume IISSN
1139-5486Cita bibliogràfica
MOLINERO CLARAMUNT, Vicente. Capacitat predictiva de les variables atribucionals sobre el rendiment acadèmic en Matemàtiques. Fòrum de recerca, 2015, núm. 20, p. 381-393.Tipus de document
info:eu-repo/semantics/articleParaules clau / Matèries
Resum
S’analitza longitudinalment la capacitat predictiva d’un conjunt de
variables d’estil atribucional cap a l’aprenentatge sobre el rendiment
acadèmic en l’àrea de Matemàtiques. Les anàlisis correlacionals i de
regressió ... [+]
S’analitza longitudinalment la capacitat predictiva d’un conjunt de
variables d’estil atribucional cap a l’aprenentatge sobre el rendiment
acadèmic en l’àrea de Matemàtiques. Les anàlisis correlacionals i de
regressió múltiple es realitzen sobre les dades avaluades en dos moments
en una mostra (N = 180) de subjectes que abasta des d’Educació Infantil 5
anys fins a 2n curs d’Educació Primària en contextos educatius formals.
S’obté que la dimensió atribucional amb més poder predictiu és la
internalitat positiva. Els resultats es discuteixen en termes de les seues
implicacions teòriques i pràctiques per a la millora del procés
d’ensenyament-aprenentatge. [-]
Descripció
XX Jornades de Foment de la Investigació de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (Any 2015)
Publicat a
Fòrum de recerca, 2015, núm. 20Drets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess