Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorCanós Julià, Alejandra
dc.contributor.otherBenet-Gil, Alicia
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2018-01-29T10:24:43Z
dc.date.available2018-01-29T10:24:43Z
dc.date.issued2017-07-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/172489
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017
dc.description.abstractEn aquest treball indaguem sobre els efectes de la tutoria entre iguals, un mètode de l’aprenentatge cooperatiu. Per a portar-lo a terme hem realitzat un estudi en el que es pretén comprovar l’efecte d’aquesta tècnica sobre la variable competència lectora, més concretament, sobre la velocitat i la comprensió lectora. L’objectiu d’aquest treball és determinar l’existència de millores en la velocitat i comprensió lectora després de la posta en marxa de la tècnica. Amb la finalitat de donar resposta a l’objectiu a aconseguir, hem dissenyat una proposta didàctica basat en el programa Llegim en Parella, del GRAI (Grup de Recerca sobre l’Aprenentatge entre Iguals) de la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquest estudi s’ha dut a terme al CEIP Rosario Pérez de la Vall d’Uixó i han participat els 25 alumnes de 3er B. Després d’analitzar les dades obtingudes en un pre-test i post-test de velocitat i comprensió lectora, s’observen millories en la velocitat i comprensió lectora de l’alumnat que ha participat, tant dels tutors com dels tutoratsca_CA
dc.format.extent21 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectaprenentatge cooperatiuca_CA
dc.subjecttutoria entre igualsca_CA
dc.subjectvelocitat lectoraca_CA
dc.subjectcomprensió lectoraca_CA
dc.titlePerquè junts aprenem millor: influència de la tutoria entre iguals en la competència lectoraca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem