Mostrar el registro sencillo del ítem
Àlgebra per a invidents
dc.contributor.author | García Andreu, Rebeca | |
dc.contributor.other | Lorenzo, Gil | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2018-01-10T11:48:54Z | |
dc.date.available | 2018-01-10T11:48:54Z | |
dc.date.issued | 2017-07-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/171670 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP509. Curs acadèmic: 2016/2017 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest document és el treball final de màster del Màster en Professor/a d’Educació Secundaria Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, en l’especialitat de Matemàtiques. Ací tractarem la metodologia d’ensenyar matemàtiques a persones invidents. Com que aquest tema pot ser molt extens en referir-nos a l’ensenyament de matemàtiques de tots els nivells acadèmics, em centraré en l’ensenyament del bloc d’àlgebra en el curs de 4t d’ESO, matemàtiques acadèmiques. El màster en Professor/a d’ESO i Batxillerat, FP i Ensenyament d’Idiomes ens ofereix un període de pràcticum, i gràcies a aquest període vaig poder conèixer en profunditat l’IES Gilabert de Centelles, de Nules. Vaig observar moltes classes de diferents nivells, una d’elles va ser 4t d’ESO D, matemàtiques acadèmiques, on hi havia una estudiant invident. Em va cridar l’atenció perquè mai havia vist a un invident tractant d’aprendre matemàtiques. És un tema que en cap moment se’m va passar pel cap abans d’entrar a aquella classe. Em va resultar interesant, ja que desconeixia l’existència dels instruments i eines que faciliten l’aprenentatge de qualsevol matèria a persones invidents. Aquest TFM tractarà de parlar d’aquests instruments i eines necessàries, i la seua aplicació. | ca_CA |
dc.format.extent | 38 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Àlgebra per a invidents | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809