Programació didàctica d’Història de l’Art per a 2n de batxillerat
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMThis resource is restricted
Metadata
Title
Programació didàctica d’Història de l’Art per a 2n de batxilleratAuthor (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
González Tornel, Pablo; Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i ArtDate
2017-07-17Publisher
Universitat Jaume IAbstract
El Treball final de màster que presentem a continuació, correspon a una programació
didàctica de l’assignatura Història de l’Art, pertanyent al segon curs del batxillerat de
Ciències socials i Humanístic, de l’I.E.S. ... [+]
El Treball final de màster que presentem a continuació, correspon a una programació
didàctica de l’assignatura Història de l’Art, pertanyent al segon curs del batxillerat de
Ciències socials i Humanístic, de l’I.E.S. Botànic Cavanilles de la Vall d’Uixó. Per a la
seua elaboració hem tingut en compte, principalment, la Llei orgànica 8/2013, de 9 de
desembre, per a la millora de la qualitat educativa (LOMQE) i les diferents
disposicions legals que desenvolupen més àmpliament les directrius d’aquesta, en
especial el DECRET 87/2015, de 5 de juny, del Consell, pel qual s’establix el
currículum i desplega l’ordenació general de l’Educació Secundària Obligatòria i del
Batxillerat a la Comunitat Valenciana.
A més de la legislació vigent, per a la seua realització hem tingut molt present la
realitat social i l’entorn del grup per al que ha sigut elaborada: 2n de batxillerat B, de tal
manera que aspectes com l’elecció de temes a treballar en les diferents activitats, les
eixides de camp o les metodologies aplicades, responen a dues finalitats principalment:
- Aconseguir motivar el nostre alumnat despertant el seu interès pel patrimoni
històric-artístic que l’envolta.
- Optimitzar el seu esforç mitjançant un aprenentatge significatiu, el més adaptat
possible a les necessitats individuals.
Per a veure d’una manera més clarificada i entenedora com es concreten els principis
bàsics de la programació en el dia a dia de l’aula, hem annexat el desenvolupament de la
unitat didàctica corresponent al tema 7: “Neoclassicisme i Romanticisme: de la raó
universal al subjectivisme individual”. [-]
Subject
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Description
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319
Type
info:eu-repo/semantics/masterThesisRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess