Del carrer a l’escola: el Parkour com a contingut educatiu
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadata
Title
Del carrer a l’escola: el Parkour com a contingut educatiuAuthor (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
Ortí Ferreres, Joan; Universitat Jaume I. Departament d'EducacióDate
2017-06-15Publisher
Universitat Jaume IAbstract
Davant la falta d’innovació dintre de l’àrea d’Educació Física a moltes escoles, es fa cada vegada més necessària la introducció de noves propostes que augmenten la motivació de l’alumnat. El que aquí presentem és una ... [+]
Davant la falta d’innovació dintre de l’àrea d’Educació Física a moltes escoles, es fa cada vegada més necessària la introducció de noves propostes que augmenten la motivació de l’alumnat. El que aquí presentem és una possibilitat a valorar: el Parkour. Aquesta disciplina o pràctica corporal post-moderna, amb una sèrie de recomanacions generals pràctiques, pot arribar a convertir-se en una autèntica proposta pedagògica capaç de satisfer els objectius acadèmics plantejats per les administracions. A més, presenta una gran quantitat d’avantatges que contribueixen a la formació i desenvolupament integral del practicant; objectiu últim de tot docent immers en l’àrdua tasca d’educar. [-]
Due to the lack of innovation within the area of physical education in many schools, it becomes increasingly necessary to introduce new proposals that make our students’ motivation increase. Our suggestion is Parkour, ... [+]
Due to the lack of innovation within the area of physical education in many schools, it becomes increasingly necessary to introduce new proposals that make our students’ motivation increase. Our suggestion is Parkour, a great idea to take into account. This discipline or post-modern corporal practice, with some practical recommendations, can become a real pedagogical proposal since it is able to satisfy the academic goals set by the authorities. In addition, it presents a lot of advantages that contribute to the formation and integral development of the practicer, which is ultimately the goal of all teachers engaged in the arduous task of educating. [-]
Subject
Description
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra de Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
The following license files are associated with this item: