Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorRipollés Ballester, Paula
dc.contributor.otherFernández Rivera, Juan José
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2017-10-02T18:00:15Z
dc.date.available2017-10-02T18:00:15Z
dc.date.issued2017-07-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/169136
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra de Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017ca_CA
dc.description.abstractEl present treball de final de grau es troba dins de la modalitat experimental, ja que en aquest es realitza un estudi per provar l’efectivitat d’un canvi de metodologia en l’assignatura de Ciències de la Naturalesa. Aquest, pretén ressaltar la importància que tenen les sortides didàctiques de l’aula en l’assignatura de Ciències de la Naturalesa. Ja que es impossible acostar a l’aula tots els elements que són objecte d’estudi, acostarem als nens al entorn natural per que tinguin una experiència directa i significativa. Així doncs, en el present document es pretén demostrar l’efectivitat que té la posada en practica d’una unitat didàctica en l’entorn natural, i quina es l’actitud dels nens quan es fa d’aquesta manera. S’elabora un marc teòric amb l’evolució de la didàctica de les Ciències de la Naturalesa, els problemes de les ciències en l’educació actual i els avantatges d’ensenyar Ciències de la Naturalesa fora de l’aula d’educació primària.ca_CA
dc.description.abstractThis final-grade work is part of the experimental modality, because in this is carried out a study to prove the effectiveness of a change of methodology in the subject of Sciences of the Nature This wants to highlight the importance that classroom didactical exits have in the subject of Natural Sciences. As it is impossible to bring to the classroom all the elements that are object of study, we will approach the children to the natural environment to have a direct and significant experience. Therefore, this document wants to demonstrate the effectiveness of the implementation of a didactic unit in the natural environment, and what is the attitude of the children when this is done in this way. A theoretical framework is developed with the evolution of the didactics of natural sciences, the problems of the sciences in the current education and the advantages of teaching natural sciences outside the classroom of primary education.ca_CA
dc.format.extent32 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectciències naturalsca_CA
dc.subjectciències experimentalsca_CA
dc.subjectaprenentatge significatiuca_CA
dc.subjectitineraris didàcticsca_CA
dc.subjecteducació primàriaca_CA
dc.subjectnatural sciencesca_CA
dc.subjectexperimental sciencesca_CA
dc.subjectsignificant learningca_CA
dc.subjectteaching itinerariesca_CA
dc.subjectprimary educationca_CA
dc.titleEls itineraris didàctics: una metodología participativa i motivadoraca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional