Els itineraris didàctics: una metodología participativa i motivadora
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
Els itineraris didàctics: una metodología participativa i motivadoraAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Fernández Rivera, Juan José; Universitat Jaume I. Departament d'EducacióData de publicació
2017-07-13Editor
Universitat Jaume IResum
El present treball de final de grau es troba dins de la modalitat experimental, ja que en aquest es realitza un estudi per provar l’efectivitat d’un canvi de metodologia en l’assignatura de Ciències de la Naturalesa ... [+]
El present treball de final de grau es troba dins de la modalitat experimental, ja que en aquest es realitza un estudi per provar l’efectivitat d’un canvi de metodologia en l’assignatura de Ciències de la Naturalesa.
Aquest, pretén ressaltar la importància que tenen les sortides didàctiques de l’aula en l’assignatura de Ciències de la Naturalesa. Ja que es impossible acostar a l’aula tots els elements que són objecte d’estudi, acostarem als nens al entorn natural per que tinguin una experiència directa i significativa.
Així doncs, en el present document es pretén demostrar l’efectivitat que té la posada en practica d’una unitat didàctica en l’entorn natural, i quina es l’actitud dels nens quan es fa d’aquesta manera. S’elabora un marc teòric amb l’evolució de la didàctica de les Ciències de la Naturalesa, els problemes de les ciències en l’educació actual i els avantatges d’ensenyar Ciències de la Naturalesa fora de l’aula d’educació primària. [-]
This final-grade work is part of the experimental modality, because in this is carried out a study to prove the effectiveness of a change of methodology in the subject of Sciences of the Nature This wants to highlight ... [+]
This final-grade work is part of the experimental modality, because in this is carried out a study to prove the effectiveness of a change of methodology in the subject of Sciences of the Nature This wants to highlight the importance that classroom didactical exits have in the subject of Natural Sciences. As it is impossible to bring to the classroom all the elements that are object of study, we will approach the children to the natural environment to have a direct and significant experience. Therefore, this document wants to demonstrate the effectiveness of the implementation of a didactic unit in the natural environment, and what is the attitude of the children when this is done in this way. A theoretical framework is developed with the evolution of the didactics of natural sciences, the problems of the sciences in the current education and the advantages of teaching natural sciences outside the classroom of primary education. [-]
Paraules clau / Matèries
Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | Bachelor's Degree in Primary Education | ciències naturals | ciències experimentals | aprenentatge significatiu | itineraris didàctics | educació primària | natural sciences | experimental sciences | significant learning | teaching itineraries | primary education
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra de Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: