Acurtant distàncies, escoltant de prop
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Acurtant distàncies, escoltant de propAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Moliner García, María Odet; Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2017-06-14Editor
Universitat Jaume IResumen
El següent Treball Final de Grau naix a partir de les inquietuds que com a futura docent sorgeixen en una alumna de quart del grau d’Educació Infantil.
Al llarg del treball es realitza un xicotet recorregut pel món ... [+]
El següent Treball Final de Grau naix a partir de les inquietuds que com a futura docent sorgeixen en una alumna de quart del grau d’Educació Infantil.
Al llarg del treball es realitza un xicotet recorregut pel món a l’atenció a la diversitat i la inclusió educativa. Per fer-ho, es desenvolupa una Investigació - Acció que es centra en un conjunt de propostes que tenen com a objectiu afavorir un ensenyament inclusiu i de qualitat en un xiquet amb discapacitat auditiva.
Dites propostes s’han portat a terme en l’aula de 5 anys del grup A del CEIP Gaetà Huguet de Castelló de la Plana i han consistit en la realització d’una activitat de ioga i una representació teatral. Pel que fa a la recollida de la informació ha tingut lloc a partir de l’observació en diferents contextos i mitjançant la realització d’entrevistes semiestructurades.
Les activitats perseguien treballar aspectes com crear un clima inclusiu a l’aula, millorar l’atenció i la concentració per part de l’alumnat o afavorir la participació i la interacció entre totes i tots. Els resultats obtinguts mostren que les activitats proposades han ajudat en gran mesura a aconseguir els objectius plantejats. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2016/2017
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess