Memoria de eventos en niños/as de 7 y 10 años: Un estudio test-retest de tres semanas
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/97314
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Memoria de eventos en niños/as de 7 y 10 años: Un estudio test-retest de tres semanasAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Hernández Blasi, Carlos; Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i MetodologiaData de publicació
2017-07-18Editor
Universitat Jaume IResum
La
presente
investigación
tiene
como
objetivo
medir
la
memoria
de
eventos
de
dos
grupos
de
niños
de
7
y
10
años
respecto
a
una
serie
de
historias
traducidas
y
adaptadas
de
un
subtest
... [+]
La
presente
investigación
tiene
como
objetivo
medir
la
memoria
de
eventos
de
dos
grupos
de
niños
de
7
y
10
años
respecto
a
una
serie
de
historias
traducidas
y
adaptadas
de
un
subtest
del
Rivermead
Behavioral
Memory
Test
for
Children
Aged
5
to
10
(el
Inmediate/Delayed
Prose
Recall),
en
dos
momentos
de
tiempo
distintos,
con
una
separación
de
tres
semanas.
La
muestra
está
compuesta
por
26
estudiantes
de
2º
y
4º
de
primaria
de
un
colegio
público.
Los
resultados
obtenidos
en
la
investigación
nos
indican
que:
se
da
una
diferencia
en
la
tasa
de
recuerdo
entre
los
niños/as
de
2°
y
4°
de
primaria,
a
favor
de
estos
últimos;
independientemente
del
grupo,
recuerdan
mejor
el
1°
momento
que
el
2°
momento,
y
la
última
parte
de
la
historia
(desenlace)
mejor
que
la
primera
(introducción)
y
que
la
del
medio
(nudo);
por
último,
en
el
Recuerdo
Guiado
hay
menos
diferencias
entre
los
grupos
que
en
el
Recuerdo
Libre.
Pudiendo
tener
ello
consecuencias
en
la
utilización
de
memoria
de
testigos
con
menores
en
el
ámbito
judicial. [-]
The
present
research
aims
to
measure
the
memory
of
events
of
two
groups
of
children
of
7
and
10
years
regarding
a
series
of
stories
translated
and
adapted
from
a
subtest
of
the
River ... [+]
The
present
research
aims
to
measure
the
memory
of
events
of
two
groups
of
children
of
7
and
10
years
regarding
a
series
of
stories
translated
and
adapted
from
a
subtest
of
the
Rivermead
Behavioral
Memory
Test
for
Children
Aged
5
to
10
(the
Immediate
/
Delayed
Prose
Recall),
in
two
different
moments
of
time,
with
a
separation
of
three
weeks.
The
sample
is
composed
of
26
students
of
2nd
and
4th
grade
of
a
public
school.
The
results
obtained
in
the
investigation
indicate
that:
there
is
a
difference
in
the
recall
rate
among
the
children
of
2nd
and
4th
grade,
in
favor
of
the
latter;
independently
of
the
group,
better
remember
the
1st
moment
than
the
2nd
moment,
and
the
last
part
of
the
story
(outcome)
better
than
the
first
(introduction)
and
that
of
the
middle
(knot);
finally,
in
Cued
Recall
there
are
fewer
differences
between
groups
than
in
Free
Recall.
This
can
have
consequences
in
the
use
of
memory
of
witnesses
with
minors
in
the
judicial
sphere. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau. Grau en Psicologia. Codi: PS1048. Curs acadèmic 2016/2017
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Apareix a les col.leccions
- Grau en Psicologia [1080]