Show simple item record

dc.contributorMeseguer Costa, Sergio
dc.contributor.authorPuig Pitarch, Carmen
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural
dc.date.accessioned2017-03-07T11:45:29Z
dc.date.available2017-03-07T11:45:29Z
dc.date.issued2016-06-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/166526
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2015/2016ca_CA
dc.description.abstractEls ràpids i creixents canvis socials i tecnològics suscitats en els darrers anys han generat un replantejament de les metodologies d’ensenyament-aprenentatge. Per això, cada vegada més, s’estan implementant metodologies diferents al model més convencional, unidireccional i expositiu, i que es caracteritzen pel treball actiu i cooperatiu a l’efecte d’aconseguir un aprenentatge competencial, significatiu i durador. Per això, en el present Treball Final de Màster, emmarcat dins de la modalitat 6 anomenada materials didàctics, es recullen un seguit de recursos per a l’assignatura de Biologia de 2n de Batxillerat, emprant, fonamentalment, l’aprenentatge basat en problemes (ABP) com a estratègia metodològica amb l’objectiu principal de dissenyar recursos didàctics emprant metodologies actives que inciten a la major participació de l’alumnat en el procés d’ensenyament-aprenentatge fomentant així un aprenentatge competencial, durador, autodirigit i d’integració. En concret, s’ofereixen un total de deu activitats i recursos didàctics, inserits en el Bloc de Microbiologia, i que, a partir de la resolució grupal de problemes del món real presentats pel docent, del treball en laboratori, role playing o del treball cooperatiu, i d’una avaluació integral, diversificada i continua, pretén un aprenentatge integral i competencial per l’alumnat, adequat i eficient per afrontar, amb màximes garanties, les proves d’accés a la universitat i la futura vida acadèmica i laboral.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectEnseñanza de la biologíaca_CA
dc.subjectMetodologías activasca_CA
dc.subjectAprendizaje cooperativoca_CA
dc.subjectEnseñanza-Aprendizajeca_CA
dc.subject.otherAprenentatge actiuca_CA
dc.subject.otherBiologiaca_CA
dc.subject.otherEnsenyamentca_CA
dc.titleMaterials didàctics fonamentats en metodologies actives i aprenentatge basat en problemes (ABP). Biologia, 2n de Batxilleratca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España