Les Escoles de Música i les Necessitats Educatives Especials, un món per descobrir
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/163534
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Les Escoles de Música i les Necessitats Educatives Especials, un món per descobrirAutoria
Tutor/Supervisor
Porta, Amparo; Miralles Bono, José LuisTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióData de publicació
2016-11-28Editor
Universitat Jaume IResum
El present Treball Fi de Màster de Didàctica de la Música presenta una investigació en educació musical centrada en la presència i situació de l’alumnat amb NEE a les Escoles de Música de les comarques de la Plana ... [+]
El present Treball Fi de Màster de Didàctica de la Música presenta una investigació en educació musical centrada en la presència i situació de l’alumnat amb NEE a les Escoles de Música de les comarques de la Plana Alta i Baixa de la província de Castelló per saber si tenen alumnat amb NEE, què fan per adaptar la programació curricular i com integren aquest alumnat. Els objectius principals són conèixer els beneficis de la música amb xiquets amb NEE, saber quants xiquets hi ha en les escoles de música de les comarques de la Plana Alta i la Plana Baixa de Castelló i com adapten la seva programació a aquests. Per aquest motiu, es necessita conèixer aquests beneficis i saber què són les NEE. A més, arran d’aquesta investigació s’ha pogut apreciar el buit que hi ha entre les escoles de música i les associacions que acullen aquestes necessitats. És necessari saber els orígens de les Bandes de Música, i per consegüent, el de les Escoles de Música i així conscienciar als pares de xiquets amb NEE dels beneficis que la música els pot oferir als seus fills, aconseguir una major unió entre les escoles de música i les associacions de NEE i, començar a formar als futurs professors de música des del Conservatori per què tinguen recursos per saber com afrontar aquest tipus d’alumnat. [-]
The following paper about Music Didactics presents an investigation about Music Education focused on the Special Needs student's presence and the situation at Music Schools placed in La Plana Alta and La Plana Baixa ... [+]
The following paper about Music Didactics presents an investigation about Music Education focused on the Special Needs student's presence and the situation at Music Schools placed in La Plana Alta and La Plana Baixa (Castellón) In Order to Guess if those students are present and what Plana are designees to adapt the programmation and how they are included in those centers. The main goals are, on the hand, know about the benefits of Music in Special Needs students and how Music Schools work. On the other hand, favour the integration of those students and help them to achieve a better relation with their mates and people in general and raise public awareness towards the benefits of Music for those students which suffer from Special Needs. For that reason is essential know which are those benefits, and also know what the Special Needs are. Moreover, through this investigation, the lack between the Music Schools and the associations which cover these needs is clearly observed. For all this, is very important to know the origin of Music Bands as well as the origin of Music Schools and thus raise NEE students and their families awareness towards the benefits of Music in Special Needs students, achieve a greater unity between these two entities and start to form the future Music teachers, from the Conservatories, offering them sources for face the integration of Special Needs students [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball de Final de Màster Universitari en Didàctica de la Música. Codi: SBN012. Curs acadèmic 2015-2016
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Apareix a les col.leccions
Elements relacionats
Mostrant elements relacionats per títol, autoria, creador i matèria.
-
Creación y co-creación musical: ¿Quién es quién en las músicas de masas?
Faure-Carvallo, Adrien; Polo Pujadas, Magda; gustems, josep Publicacions de la Universitat Jaume I (2021)Los avances tecnológicos de las últimas décadas han transformado las músicas populares-urbanas a casi todos sus niveles. Los cambios experimentados desde la grabación hasta la distribución musical e, incluso, en los hábitos ... -
Elite Musicians: More Than a Physical Training
Vernia Carrasco, Ana M. Centro de Estudios e Investigaciones para el Desarrollo Docente CENID A.C. (2021)Musical activity can generate various responses, depending on whether the one listening to music is a musician or not. Recent studies p roved that brain activity is higher in an active musician, ... -
Instruments masculinitzats i feminitzats: la perpetuació del patriarcat musical
Madueño Pallarés, Héctor Universitat Jaume I (2018-10-25)La relació entre els estereotips de gènere i l’elecció d’instrument musical ha sigut estudiada des de finals dels anys 70 (Abeles i Porter, 1978; Delzell i Leppla, 1992). Els estereotips de gènere son un punt bàsic a la ...