Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorCastelló Benavent, Joaquín
dc.contributor.authorSánchez Sánchez, Lorena
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Matemàtiques
dc.date.accessioned2016-12-02T13:21:20Z
dc.date.available2016-12-02T13:21:20Z
dc.date.issued2016-11-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/164895
dc.descriptionTreball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP509. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractAls currículums de l’Educació Secundària, en quant a l’assignatura de matemàtiques respecta, la part dedicada a la Geometria ha perdut molt de pes. A la major part de les aules, s’ha decantat cap a la part més mecànica de les matemàtiques, com ho són els algorismes i les fórmules. A més, la resolució de problemes, el raonament lògic i la comprensió conceptual estan quasi extingides. Juntament amb l’Estadística, la Geometria és una de les parts del temari a la que es dedica menys temps. És per això pel que al llarg d’aquest treball analitzarem les causes d’aquesta tendència, la importància real d’aquesta assignatura a l’Educació Secundària i buscarem alternatives per a incrementar el seu ús a les aules.ca_CA
dc.description.abstractNowadays, Mathematics subject has lost too much importance in Secondary School study programmes. At classes, Maths are now more mechanical that they used to be, basing almost everything in algorithms and methods. Furthermore, problem solving, logical reasoning and conceptual understanding are quite expiring. Geometry and Statistics subjects are some of the units which teachers spend less time teaching them. For this reason, in this project we will analyse the main causes of this trend, the real importance of this subject at Secondary School and we will look for another choices to increase Geometry uses at classes.ca_CA
dc.format.extent40 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectGeometriaca_CA
dc.subjectRaonament lògicca_CA
dc.subjectTendènciaca_CA
dc.subjectExtingidesca_CA
dc.subjectAlternativesca_CA
dc.subjectGeometryca_CA
dc.subjectLogical reasoningca_CA
dc.subjectTrendca_CA
dc.subjectExpiringca_CA
dc.subjectChoicesca_CA
dc.titleLa crisi geomètrica a les matemàtiques de l'ESOca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem