Ensenyament de les matemàtiques a través de contes
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Ensenyament de les matemàtiques a través de contesAutoría
Tutor/Supervisor
Alcalde Esteban, ManuelTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2016-07-14Editor
Universitat Jaume IResumen
La finalitat d’aquest TFG és demostrar que, amb un recurs convencional però molt significatiu en la vida dels xiquets i xiquetes, els alumnes i les alumnes de segon de primària del Col·legi Illes Columbretes de Borriana, ... [+]
La finalitat d’aquest TFG és demostrar que, amb un recurs convencional però molt significatiu en la vida dels xiquets i xiquetes, els alumnes i les alumnes de segon de primària del Col·legi Illes Columbretes de Borriana, han adquirit els conceptes matemàtics corresponents.
El conte amb el seu gran poder de seducció capaç d’obrir la ment més tancada, ha transportat a aquest alumnat al món de la lògica i els ha ajudat a entendre els conceptes matemàtics verbalitzant i interaccionant. Per tant, en el procés d’ensenyament - aprenentatge, s’utilitzarà com a recursos didàctic els contes infantils per a desenvolupar la motivació i transportar tot els conceptes a la vida quotidiana, és a dir, utilitzant un aprenentatge significatiu.
Es considera, i a més els resultats ho corroboren, que portar a terme un aprenentatge lúdic i innovador és efectiu en l’àmbit educatiu. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2015-2016
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess