Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorSelma Castell, Sergi
dc.contributor.authorSebastià Saura, David
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2016-11-03T08:59:22Z
dc.date.available2016-11-03T08:59:22Z
dc.date.issued2016-07-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/163994
dc.descriptionTreball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractLa investigació educativa que es desenvolupa en aquest treball parteix d'un marc de treball, el Dissenys per a l'Aprenentatge, discutit per Staffan Selander. Potser la insatisfacció, per les concepcions que tenen les institucions educatives sobre el coneixement i l'aprenentatge, ha produït que es revisaren idees lligades a la societat del Segle XXI, que, amb perspectiva, tot just acaba de començar. L'aprenentatge trialògic i la multimodalitat s'entrecreuaran per a observar si la producció col·laborativa d'un artefacte basat en el Visual Thinking ajuda a florir el pensament històric. Amb l'ajut de les noves tecnologies i les reflexions dels estudiants es descobrirà la relació i les limitacions d'ambdues postures en la consecució d'una forma divertida de fer ciència.ca_CA
dc.format.extent47 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectDissenys per a l'aprenentatgeca_CA
dc.subjectStaffan Selanderca_CA
dc.subjectAprenentatge trialògicca_CA
dc.subjectMultimodalitatca_CA
dc.subjectPensament històricca_CA
dc.subjectVisual thinkingca_CA
dc.titleDissenys per a l'aprenentatge: un assaig amb la historiaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España