Dissenys per a l'aprenentatge: un assaig amb la historia
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadata
Title
Dissenys per a l'aprenentatge: un assaig amb la historiaAuthor (s)
Tutor/Supervisor
Selma Castell, SergiTutor/Supervisor; University.Department
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióDate
2016-07-19Publisher
Universitat Jaume IAbstract
La investigació educativa que es desenvolupa en aquest treball parteix d'un
marc de treball, el Dissenys per a l'Aprenentatge, discutit per Staffan
Selander. Potser la insatisfacció, per les concepcions que tenen ... [+]
La investigació educativa que es desenvolupa en aquest treball parteix d'un
marc de treball, el Dissenys per a l'Aprenentatge, discutit per Staffan
Selander. Potser la insatisfacció, per les concepcions que tenen les
institucions educatives sobre el coneixement i l'aprenentatge, ha produït
que es revisaren idees lligades a la societat del Segle XXI, que, amb
perspectiva, tot just acaba de començar. L'aprenentatge trialògic i la
multimodalitat s'entrecreuaran per a observar si la producció col·laborativa
d'un artefacte basat en el Visual Thinking ajuda a florir el pensament històric.
Amb l'ajut de les noves tecnologies i les reflexions dels estudiants es
descobrirà la relació i les limitacions d'ambdues postures en la consecució
d'una forma divertida de fer ciència. [-]
Subject
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | Dissenys per a l'aprenentatge | Staffan Selander | Aprenentatge trialògic | Multimodalitat | Pensament històric | Visual thinking
Description
Treball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319. Curs acadèmic 2015-2016
Type
info:eu-repo/semantics/masterThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
The following license files are associated with this item: