Programació d’història de l’art en segon de Batxillerat i unitat didàctica del segle XX
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
Programació d’història de l’art en segon de Batxillerat i unitat didàctica del segle XXAutoria
Tutor/Supervisor
González Tornel, PabloTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i ArtData de publicació
2016-07-19Editor
Universitat Jaume IResum
A continuació, es presenta el meu Treball Fi de Màster (TFM) que forma part del
Màster Universitari en Professor/a d‟Educació Secundaria Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d‟Idiomes. En ... [+]
A continuació, es presenta el meu Treball Fi de Màster (TFM) que forma part del
Màster Universitari en Professor/a d‟Educació Secundaria Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d‟Idiomes. En aquest Treball de Fi de Màster (TFM) veiem l‟elaboració d‟una programació didàctica en el curs de segon de Batxiller. Aquesta programació ha estat realitzada d‟acord amb els paràmetres que marca la llei, els quals, per al proper curs possiblement s‟apliquen. La llei que s‟ha seguit és la LOMQE (Llei Orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa). En quant a l‟índex configurador del treball cal dir que s‟extrau del DECRET 87/2015, de 5 de juny, del Consell, pel qual s‟estableix el currículum i desplega l‟ordenació general de l‟Educació Secundària Obligatòria i del Batxillerat a la Comunitat Valenciana (2015/5410).
La programació general queda formada per 7 Unitats didàctiques, de les quals he decidit dur a terme el desenvolupament d‟una d‟elles, concretament la que conforma el bloc del segle XX. En quant a la Unitat didàctica que he decidit desenvolupar de manera més detallada mostra tot allò que es demana alhora de dur a terme la formació d‟aquestes. A més a més, aquesta, ens ajuda a establir d‟una manera aproximada la seqüenciació i la temporalització del curs, amb un seguit d‟estratègies i d‟activitats d‟ensenyament i aprenentatge que cada professor/a du a terme amb el seu total de la classe, per a que es done tot allò que queda fixat al currículum oficial. Podem veure que el TFM queda relacionat amb l‟especialitat cursada al Màster ja que en les diverses assignatures ens han ensenyat a programar, a dur a terme Unitats didàctiques, així com a introduir mètodes més innovadors on prima l‟avaluació diversificada i les TIC.
Alhora de dur a terme la tasca docent, cal tenir present alguns dels teòrics de l‟educació que hem pogut aprendre en el Màster de Secundària a l‟UJI, així com també tot allò relacionat amb l‟ensenyament i l‟aprenentatge i en el camp de l‟educació. Per últim, també proposaré algunes de les innovacions educatives en la mesura de les nostres possibilitats i en l‟aplicació dels continguts que ens venen donats per la llei, on prime l‟avaluació diversificada amb diverses activitats a més de la prova final. Tot aquest treball queda redactat en el seu conjunt gràcies a l‟aprenentatge que s‟ha dut a terme en el Màster
de Secundària, ja que aquest és l‟instrument fonamental i necessari per a poder obtindre els coneixements adequats per a poder dur-lo a terme. [-]
Paraules clau / Matèries
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripció
Treball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319. Curs acadèmic 2015-2016
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: