Avantatges de les noves tecnologies en la didàctica de les ciències experimentals
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
Avantatges de les noves tecnologies en la didàctica de les ciències experimentalsAutoria
Tutor/Supervisor
Collado Lozano, ManuelTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióData de publicació
2016-06-22Editor
Universitat Jaume IResum
El treball fi de grau exposat a continuació, té com a objectiu el coneixement dels fenòmens atmosfèrics, millorant així el coneixement de l'entorn de cada xiquet i la comprensió de què existeix un canvi continu, a ... [+]
El treball fi de grau exposat a continuació, té com a objectiu el coneixement dels fenòmens atmosfèrics, millorant així el coneixement de l'entorn de cada xiquet i la comprensió de què existeix un canvi continu, a més, l’interés per les TIC, el seu coneixement i tots els avantatges que ens proporciona treballar amb elles.
Consisteix en la creació d’un paquet d’activitats, realitzats amb l’aplicació interactiva JClic, que ajuda a potenciar la interacció dels alumnes amb les noves tecnologies. Dintre de l’aula es porta a cap amb la pissarra digital, mitjançant activitats com trencaclosques, associacions simples i complexes, jocs de memòria..., es treballen conceptes senzills sobre els fenòmens atmosfèrics que els alumnes veuen en el seu dia a dia, com: la pluja, els núvols, el sol, la neu, el vent i la tormenta.
Aquest projecte va dirigit per a alumnes de segon cicle d’educació infantil, del CEIP Botànic Calduch, de Vila-real.
Els resultats d’aquest projecte han estat molt positius, l’informe de resultats de l’aplicació ens mostra que la puntuació final és d’un 82%. Aquest alt percentatge mostra la gran implicació dels alumnes participants en el projecte, així com les ganes i la motivació que produeix treballar amb les TIC i sobretot, amb la pissarra digital. [-]
The objective of this final degree work is the awareness of atmospheric phenomenon, in order to improve the child environment knowledge and the understanding that there is a constant change, furthermore showing interest ... [+]
The objective of this final degree work is the awareness of atmospheric phenomenon, in order to improve the child environment knowledge and the understanding that there is a constant change, furthermore showing interest in new technologies and its knowledge and all advantages it offers.
It involves the creation of some activities, made with the interactive application JClic that helps to develop the pupil interaction with new technologies. It is performed inside the classroom with the interactive whiteboard, through activities as puzzles, easy and complex associations, memory games…, easy concepts about atmospheric phenomenon are developed at the same time than pupils see them daily, as the rain, the clouds, the sun, the snow, the wind and the storm.
This project is addressed to pupils from childhood education second period, from Botanic Calduch, Vila-real public school.
The results have been very positive, the result report show us that final score is 82%. This high percentage demonstrate the great pupil involvement in the project, and the willingness and motivation to work with new technologies and mainly with the interactive whiteboard. [-]
Paraules clau / Matèries
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | Bachelor's Degree in Preschool Education | TIC | fenòmens atmosfèrics | JClic | pissarra digital | entorn | canvi continu | new technologies | atmospheric phenomenon | interactive whiteboard | environment | constant change
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2015-2016
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: