Pla de comunicació: Xaloc Pizzeria Pastisseria
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/101949
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadata
Title
Pla de comunicació: Xaloc Pizzeria PastisseriaAuthor (s)
Tutor/Supervisor
López Font, LorenaTutor/Supervisor; University.Department
Universitat Jaume I. Departament de Ciències de la ComunicacióDate
2016-06-06Publisher
Universitat Jaume IAbstract
El següent treball ha estat elaborat tenint en compte el món tan
globalitzat i altament competitiu en el que vivim, on el tangible deixa de ser un
valor diferencial en les empreses per passar a ser-ho l’intangible. ... [+]
El següent treball ha estat elaborat tenint en compte el món tan
globalitzat i altament competitiu en el que vivim, on el tangible deixa de ser un
valor diferencial en les empreses per passar a ser-ho l’intangible. Ja no sols
existeixen els productes i serveis, sinó que ara la comunicació entra en joc i de
manera protagonista, treballar la imatge i la marca correctament suposa un
valor afegit per a les empreses que ajuda a posicionar, a diferenciar i sobretot a
guiar per tenir coherència. També l’aparició d’Internet ha suposat un gran canvi
en la manera d’actuar i organitzar a la societat, cosa que per al Xaloc i per a les
empreses en general és una oportunitat.
Durant el període universitari, hem treballat per a diferents clients, però mai per
a un negoci doble, per això aquest treball suposa un repte major. L’empresa de
la qual estem parlant es tracta del Xaloc pizzeria pastisseria (La Sénia,
Tarragona), de matí és una pastisseria cafeteria i de nit una pizzeria, tot al
mateix establiment, però interiorment separat. El Xaloc mai ha treballat la seva
comunicació, d’aquí que tingui diverses errades corporatives, la més
destacable la de tenir 4 logotips.
Amb aquest pla de comunicació, el que pretenem és corregir totes aquestes
errades corporatives que a llarg termini suposarien un greu problema per a
l’empresa, al mateix temps que encaminar el negoci a través de la comunicació
per exprimir al màxim el seu potencial. També busquem donar-li visibilitat i
posicionar-la per obtenir rellevància i notorietat, sempre tenint present els
recursos d’aquest negoci per aconseguir un pla de comunicació el més viable
possible. [-]
Subject
Description
Treball final de Grau en Publicitat i Relacions Públiques. Codi: PU0932. Curs acadèmic 2015-2016
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
The following license files are associated with this item: