Curtmetratges i valors: aprendre a respectar la diversitat
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
Curtmetratges i valors: aprendre a respectar la diversitatAutoria
Tutor/Supervisor
Sales Ciges, AuxiliadoraTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióData de publicació
2016-06-21Editor
Universitat Jaume IResum
El projecte de treball que es presenta a continuació s’enfoca dintre de l’educació per a la diversitat. Es treballen tres tipus: la diversitat funcional, la cultural i d’aspecte físic, les quals estan notablement ... [+]
El projecte de treball que es presenta a continuació s’enfoca dintre de l’educació per a la diversitat. Es treballen tres tipus: la diversitat funcional, la cultural i d’aspecte físic, les quals estan notablement presents en l’ entorn escolar. Amb l’objectiu general d’incrementar el respecte dels alumnes participants cap als tres tipus de diversitats abans nomenades. I a més a més, aconseguir utilitzar les noves tecnologies com a eina educativa, aprendre a cooperar amb la resta de companys i respectar el torn de paraula.
Aquests objectius es volen assolir mitjançant una eina tecnològica i innovadora com és la visualització de curtmetratges i la pràctica de diferents tècniques didàctiques: la tècnica cooperativa de lectura compartida, la de participació activa com el role playing, i per últim, la més utilitzada, la tècnica de comunicació persuasiva de Phillips 6/6.
Per tal d’analitzar la consecució dels objectius, s’han utilitzat diversos instruments d’avaluació: el qüestionari, el diari de classe i l’escala d’estimació per observar clarament el canvi d’actitud front a la diversitat. Davant els resultats positius aconseguits, es fa evident la necessitat de l’actualització de l’educació, utilitzant la tecnologia i les tècniques col·lectives com a vehicl [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: