Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorRamiro Roca, Enric Pere
dc.contributor.authorRediu Gisbert, Silvia
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2016-09-13T10:20:22Z
dc.date.available2016-09-13T10:20:22Z
dc.date.issued2016-06-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/162459
dc.descriptionTreball de Final de Grau en en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractArrel de la contemplació de certes conductes en l'alumnat durant la primera estada de pràctiques en una escola, es decideix investigar la influència i el consum de televisió en els infants. Per a dur-ho terme, es fan recerques bibliogràfiques d'aquest tema i de l'educació en comunicació audiovisual. A partir d'ací, es realitza l'estudi amb alumnes de tres grups de cinqué al col·legi on es cursen les segones pràctiques externes. Així mateix, per obtindre les dades s'utilitza el mètode d'observació natural, on es tenen en compte les conductes, consums de productes, llengües i dibuixos. També s'aconsegueix la informació mitjançant qüestionaris que analitzen les preferències, usos, funcions, llibertats, maneres i horaris de visionat dels estudiants. Així doncs, s'examinen els resultats obtinguts i es trauen unes conclusions finals, d'aquestes es planteja una proposta didàctica amb activitats que intenten promoure el pensament crític i l'autonomia en els alumnes. D'aquesta manera, ajudar-los a interpretar els missatges dels mitjans de comunicació i a saber escollir els continguts enriquidors.ca_CA
dc.description.abstractFollowing the contemplation of certain behaviors in students during first practices at a school, it’s decided to investigate the influence and the consumption of television on children. In order to do so, bibliographic researches on this topic and on the media literacy are carried out. Starting from there, the study is realized with pupils from three groups of fifth grade in the college where are coursed the second external practices. So, to obtain the information is used the method of natural observation, which takes into account behavior, consumption, languages and drawings. Information is also provided through questionnaires that analyze the preferences, applications, freedoms, ways and schedules of viewings. The results are examined and some final conclusions are extracted. These arise a didactic offer with activities that try to promote autonomy and critical thinking in students. In this way, be able to help them to interpret the messages of the mass media and to choose the enriching contents.ca_CA
dc.format.extent21 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectInfluència televisivaca_CA
dc.subjectEducació en comunicació audiovisualca_CA
dc.subjectPensament críticca_CA
dc.subjectAutonomiaca_CA
dc.subjectInterpretació de missatges.ca_CA
dc.subjectAutonomyca_CA
dc.subjectInterpretation of messagesca_CA
dc.subjectCritical thinkingca_CA
dc.subjectMedia literacyca_CA
dc.titleTele-visió: comanda-ment dels infantsca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España