La màgia dels dibuixos
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
La màgia dels dibuixosAutoría
Tutor/Supervisor
González Campos, Juan ManuelTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2016-06-22Editor
Universitat Jaume IResumen
En aquest Treball Final de Grau es desenvolupa un estudi d'investigació sobre les diferències a l’hora de dibuixar la família, entre els fills de pares separats i els fills de pares units, en una mostra de 87 xiquets ... [+]
En aquest Treball Final de Grau es desenvolupa un estudi d'investigació sobre les diferències a l’hora de dibuixar la família, entre els fills de pares separats i els fills de pares units, en una mostra de 87 xiquets i xiquetes, alumnes de 1r cicle de Primària.
Aquesta investigació es du a terme en una base de dades de 87 dibuixos de xiquets i xiquetes d’edats compreses entre els 6 i els 9 anys. Aquests dibuixos seran classificats segons els i les alumnes siguin fills de pares separats o de pares units i també per les etapes de desenvolupament infantil segons Lowenfeld, concretament centrant-nos en les etapes: preesquemàtica i esquemàtica.
A partir de l'anàlisi de la mostra s'arriba a la conclusió de que sí que existeixen diferències entre els dos grups de dibuixos.
Allò que es pretén amb aquest TFG és comprovar la importància que té el dibuix infantil i el seu valor a l’hora de utilitzar-lo com a mètode de diagnòstic davant de determinats aspectes que poden determinar la vida de una persona. [-]
In this Final Project developed a research study about the differences when drawing the family among the children of separated parents and children of united parents in a sample of 87 boys and girls, students from 1st ... [+]
In this Final Project developed a research study about the differences when drawing the family among the children of separated parents and children of united parents in a sample of 87 boys and girls, students from 1st grade Primary. This research is conducted in a database of 87 drawings of boys and girls aged between 6 and 9 years. These drawings will be classified according to the students they are children of separated parents or united parents and also the stages of child development as Lowenfeld, specifically focusing on the stages: pre-schematic and schematic. From the analysis of the sample reaches the conclusion that they exist differences between the two groups of drawings. What is intended is to check with the TFG importance of children's art and its value at the time of use as a diagnostic method to certain aspects that can determine a person's life. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball de Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess