Afavoreix la metodologia per projectes la interculturalitat a l’aula d’infantil?
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
Afavoreix la metodologia per projectes la interculturalitat a l’aula d’infantil?Autoria
Tutor/Supervisor
Porcar Mallén, NúriaData de publicació
2016-06-20Editor
Universitat Jaume IResum
En el present treball de Final de Grau, d’ara endavant TFG, s’exposen els beneficis de treballar
per projectes, la importància de treballar la diversitat cultural en Educació Infantil i la relació que
existeix entre ... [+]
En el present treball de Final de Grau, d’ara endavant TFG, s’exposen els beneficis de treballar
per projectes, la importància de treballar la diversitat cultural en Educació Infantil i la relació que
existeix entre els dos aspectes clau, per la qual cosa, es presenta una part teòrica que reforça
aquesta idea i una proposta d’intervenció en la qual mitjançant el treball per projectes, s’aplica la
integració intercultural a una realitat d’aula diversa.
Aquest TFG mostra que treballar per projectes és una metodologia que desenvolupa i potència
substancialment els valors, està oberta a la participació de les famílies, s’adapta a les necessitats
de l’alumnat i és flexibilitza a l’hora d’aplicar-se. És per això que, gràcies a aquesta metodologia,
es pot integrar la diversitat cultural en l’etapa d’Infantil, sent els i les alumnes i les famílies els
protagonistes de la creació de la identitat, procedència i cultura pròpies. [-]
n the present final year project, onwards “TFG”, presents the profits of working for projects, the
importance of focusing on cultural diversity in early education and the relationship there is between
the two key ... [+]
n the present final year project, onwards “TFG”, presents the profits of working for projects, the
importance of focusing on cultural diversity in early education and the relationship there is between
the two key aspects. Thus, it also presents a theoretical part that reinforces this idea and a
proposal of intervention in which, through the work for projects, the intercultural integration is
applied to the reality of a diverse classroom.
This TFG shows that working for projects is a methodology that substantially develops and fosters
values, it is open to the participation of the families, it adapts to the needs of the pupils and it is
flexible when it comes to its implementation. This is why, thanks to this methodology, it is possible
to integrate cultural diversity in early years, being the pupils and their families the main
protagonists of the creation of their own identity, background and culture. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MP1040. Curs: 2015/2016
Universitat Jaume I. Departament d'Educació
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: