La inclusió del alumnat amb TDAH mitjançant la lectura
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
La inclusió del alumnat amb TDAH mitjançant la lecturaAutoria
Tutor/Supervisor
Palomero Piquer, BegoñaTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Departament d'EducacióData de publicació
2016-06-23Editor
Universitat Jaume IResum
La necessitat del diàleg en la societat actual ha donat lloc a la proposta d’un canvi en l’àmbit
educatiu i les tertúlies literàries dialògiques, les quals es troben dins de les Comunitats
d’Aprenentatge (CCAA), són ... [+]
La necessitat del diàleg en la societat actual ha donat lloc a la proposta d’un canvi en l’àmbit
educatiu i les tertúlies literàries dialògiques, les quals es troben dins de les Comunitats
d’Aprenentatge (CCAA), són una bona forma d’aconseguir-ho. Aquesta proposta metodològica
basada en l’aprenentatge dialògic pretén acabar amb les desigualtats en l’educació a través de la
lectura d’obres clàssiques. Principalment, en aquest treball presentem un estudi basat en aquesta
proposta pedagògica i ens proposem el repte d’incloure un nen amb TDAH que s’ha vist desplaçat
en una aula de 5 anys d’una escola de Castelló. En segon lloc, tractarem d’apropar la lectura a un
grup d’alumnes el qual no té cap interès per els contes. La posada en marxa d’aquest mètode no
serà fàcil a causa del fet que no es realitza habitualment amb xiquets de 5 i 6 anys els quals
s’estan iniciant en la lectoescriptura. [-]
The necessity of dialogue nowadays has given rise to the suggestion of a change in the
educational field and the dialogical forms literary gatherings, which are found in the learning
communities, are a good way to ... [+]
The necessity of dialogue nowadays has given rise to the suggestion of a change in the
educational field and the dialogical forms literary gatherings, which are found in the learning
communities, are a good way to get it. This methodological proposal based on Dialogic learning
aims to do away with inequalities in education through the reading of classic works. Mainly, in this
paper we present a study based on this pedagogical proposal and we propose the challenge
include a child with ADHD who has been moved in a classroom for 5 years at a school of
Castellón. Secondly, we will try to bring the reading to a group of students which has no interest in
the tales. The implementation of this method will not be easy due to the fact that it is not done on a
regular basis with children 5 and 6 years old which are starting in the writing. [-]
Paraules clau / Matèries
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | Bachelor's Degree in Preschool Education | Trastorno por Déficit de Atención con/sin Hiperactividad (TDAH) | Comunidades de aprendizaje | Educación inclusiva | Trastorns de l'atenció | Lectura | Aprenentatge organitzatiu | Educació inclusiva
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MP1040. Curs: 2015/2016 Universitat Jaume I
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: