Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorNos Aldás, Eloísa
dc.contributor.authorDurá Castany, Andrea
dc.contributor.authorFerragud Sanchis, María del Mar
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.date.accessioned2016-09-06T07:39:34Z
dc.date.available2016-09-06T07:39:34Z
dc.date.issued2016-06-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/162193
dc.descriptionTreball Final de Grau en Publicitat i Relacions Públiques. Codi: PU0932. Curs acadèmic: 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractAquest Treball de Final de Grau és un pla de comunicació per a la ONG Algemesí Solidari amb l’objectiu de resoldre el problema de comunicació d’aquesta. Açò ho farem a través d’una sèrie d’accions concretes, basades i fonamentades amb referències teòriques i bibliogràfiques, així com amb la investigació realitzada sobre tot el que forma part i envolta aquesta associació i el target al que ens volem dirigir. Algemesí Solidari és una ONG d’àmbit local que té el seu territori d’actuació tant a Algemesí com al seu poblat agermanat Baasneere, Burkina Faso. Es tracta d’una associació menuda que té com a finalitat principal sensibilitzar i educar als ciutadans, per poder ser conscients de la realitat actual i aconseguir un món més just i solidari. A més, també realitza diversos projectes de cooperació internacional. L’associació va néixer en 1991, però al poc temps es va perdre aquesta iniciativa per tornar a reactivar-se en 2010 gràcies a la plataforma Pobresa Zero d’Algemesí. En aquests últims anys, l’associació ha anat creixent, incrementant les seues activitats de sensibilització i formació, així com la realització de diversos projectes a Baasneere, atenent a les necessitats que es presentaven des del mateix poblat. Així, han anat augmentant els seus socis, fins arribar a un total de 276. Tots els projectes empresos han tingut resultats favorables, no obstant detectem certa incapacitat per fer arribar els seus missatges a un conjunt més ampli de la població, especialment en un sector més jove. Per tant, ens volem centrar en trencar la reticència que tenen els joves a participar de manera activa en les propostes de l’associació, problema causat per la desconfiança que poc a poc ha anat generant la comunicació de les grans ONG. Així, l’objectiu d’aquest pla de comunicació és crear una imatge positiva del que es fa a Algemesí Solidari, aportant notorietat a la mateixa per aconseguir finalment, un canvi d’actitud en el nostre públic objectiu.ca_CA
dc.description.abstractThis Final Degree Project is a communication plan for the NGO Algemesí Solidari (Solidary Algemesí) to solve its communication problem. We are going to do it through a series of concrete actions, based and founded on theoretical and bibliographical references, as well as based on a research into all that surrounds the association and the target that we want to reach. Algemesí Solidari is a local NGO that has its area of action in Algemesí and in its twinned town Baasneere, Burkina Faso. It is a small association whose primary purpose is to educate and sensitize citizens to be aware of the current situation and achieve a fairer and united world. It also performs various international cooperation projects. The association was founded in 1991, but soon after it stopped its activity to revive again in 2010 thanks to the platform Pobresa Zero Algemesí (Algemesí Zero Poverty). In recent years, the association has grown, increasing its awareness and training activities, as well as the realization of several projects in Baasneere, attending to the needs that arise from the village. Thus, its associates have been increasing, reaching a total of 276. All projects undertaken have had favorable results; however, we detected certain inability to get their messages to a wider range of the population, especially to a younger sector. Therefore, we want to focus on breaking the reluctance for young people to participate actively in the proposed partnership, a problem caused by the suspicion that has slowly been generated by the communication of large NGOs. So, the aim of this communication plan is to create a positive image of what is in Algemesí Solidari, bringing notoriety to achieve, at the end, a change in our target’s attitude.ca_CA
dc.format.extent91 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.language.isoengca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 4.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Publicitat i Relacions Públiquesca_CA
dc.subjectGrado en Publicidad y Relaciones Públicasca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Advertising and Public Relationsca_CA
dc.subjectTercer Sectorca_CA
dc.subjectONGca_CA
dc.subjectIdentitat Corporativaca_CA
dc.subjectMillenialsca_CA
dc.subjectPublicityca_CA
dc.subjectApoderamentca_CA
dc.subjectThird Sectorca_CA
dc.subjectNGOsca_CA
dc.subjectCorporate Identityca_CA
dc.subjectEmpowermentca_CA
dc.titleViatge cap a un món més just. Pla de Comunicació per a Algemesí Solidarica_CA
dc.title.alternativeTrip to a fairer world. Communication plan for Algemesí Solidarica_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-CompartirIgual 4.0 España
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-CompartirIgual 4.0 España