Viatge cap a un món més just. Pla de Comunicació per a Algemesí Solidari
Impacto
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/101949
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Viatge cap a un món més just. Pla de Comunicació per a Algemesí SolidariTutor/Supervisor
Nos Aldás, EloísaTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume I. Departament de Ciències de la ComunicacióFecha de publicación
2016-06-06Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest Treball de Final de Grau és un pla de comunicació per a la ONG Algemesí Solidari amb l’objectiu de resoldre el problema de comunicació d’aquesta. Açò ho farem a través d’una sèrie d’accions concretes, basades ... [+]
Aquest Treball de Final de Grau és un pla de comunicació per a la ONG Algemesí Solidari amb l’objectiu de resoldre el problema de comunicació d’aquesta. Açò ho farem a través d’una sèrie d’accions concretes, basades i fonamentades amb referències teòriques i bibliogràfiques, així com amb la investigació realitzada sobre tot el que forma part i envolta aquesta associació i el target al que ens volem dirigir.
Algemesí Solidari és una ONG d’àmbit local que té el seu territori d’actuació tant a Algemesí com al seu poblat agermanat Baasneere, Burkina Faso. Es tracta d’una associació menuda que té com a finalitat principal sensibilitzar i educar als ciutadans, per poder ser conscients de la realitat actual i aconseguir un món més just i solidari. A més, també realitza diversos projectes de cooperació internacional.
L’associació va néixer en 1991, però al poc temps es va perdre aquesta iniciativa per tornar a reactivar-se en 2010 gràcies a la plataforma Pobresa Zero d’Algemesí. En aquests últims anys, l’associació ha anat creixent, incrementant les seues activitats de sensibilització i formació, així com la realització de diversos projectes a Baasneere, atenent a les necessitats que es presentaven des del mateix poblat. Així, han anat augmentant els seus socis, fins arribar a un total de 276.
Tots els projectes empresos han tingut resultats favorables, no obstant detectem certa incapacitat per fer arribar els seus missatges a un conjunt més ampli de la població, especialment en un sector més jove.
Per tant, ens volem centrar en trencar la reticència que tenen els joves a participar de manera activa en les propostes de l’associació, problema causat per la desconfiança que poc a poc ha anat generant la comunicació de les grans ONG. Així, l’objectiu d’aquest pla de comunicació és crear una imatge positiva del que es fa a Algemesí Solidari, aportant notorietat a la mateixa per aconseguir finalment, un canvi d’actitud en el nostre públic objectiu. [-]
This Final Degree Project is a communication plan for the NGO Algemesí Solidari (Solidary Algemesí) to solve its communication problem. We are going to do it through a series of concrete actions, based and founded on ... [+]
This Final Degree Project is a communication plan for the NGO Algemesí Solidari (Solidary Algemesí) to solve its communication problem. We are going to do it through a series of concrete actions, based and founded on theoretical and bibliographical references, as well as based on a research into all that surrounds the association and the target that we want to reach.
Algemesí Solidari is a local NGO that has its area of action in Algemesí and in its twinned town Baasneere, Burkina Faso. It is a small association whose primary purpose is to educate and sensitize citizens to be aware of the current situation and achieve a fairer and united world. It also performs various international cooperation projects.
The association was founded in 1991, but soon after it stopped its activity to revive again in 2010 thanks to the platform Pobresa Zero Algemesí (Algemesí Zero Poverty). In recent years, the association has grown, increasing its awareness and training activities, as well as the realization of several projects in Baasneere, attending to the needs that arise from the village. Thus, its associates have been increasing, reaching a total of 276.
All projects undertaken have had favorable results; however, we detected certain inability to get their messages to a wider range of the population, especially to a younger sector.
Therefore, we want to focus on breaking the reluctance for young people to participate actively in the proposed partnership, a problem caused by the suspicion that has slowly been generated by the communication of large NGOs. So, the aim of this communication plan is to create a positive image of what is in Algemesí Solidari, bringing notoriety to achieve, at the end, a change in our target’s attitude. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Publicitat i Relacions Públiques. Codi: PU0932. Curs acadèmic: 2015-2016
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: