Mostrar el registro sencillo del ítem
Programa d'habilitats socials
dc.contributor | Pinto Tena, Vicente | |
dc.contributor.author | Alfonso Martínez, Eva | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia | |
dc.date.accessioned | 2016-09-01T11:42:37Z | |
dc.date.available | 2016-09-01T11:42:37Z | |
dc.date.issued | 2016-06-23 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/162152 | |
dc.description | Treball de Final de Grau en en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2015-2016 | ca_CA |
dc.description.abstract | El present treball d’investigació té com a objectiu promoure i adquirir pautes d’habilitats socials per a xiquets1 d’Educació Infantil mitjançant un programa d’habilitats socials. El treball consta de dues parts, una teòrica i altra pràctica. En la primera es donen a conéixer els aspectes més rellevants de les habilitats socials així com els seus beneficis i inconvenients. En la segona part es du a terme un programa d’habilitats socials per impartir a l’aula per part del professorat. Per al seu desenvolupament s’ha emprat una metodologia basada en el programa PEHIS de Monjas Casares, el qual és d’ensenyament directe i sistemàtic que es du a terme amb la família i l’escola conjuntament. Per dur endavant el programa es seguiran uns passos per al correcte aprenentatge de les habilitats socials com és la instrucció verbal, el modelatge, la pràctica, el feedback i reforçament i les tasques. D’aquesta manera s’han ideat una sèrie d’activitats motivadores organitzades en diferents àrees partint de les experiències prèvies dels xiquets. Per últim, es durà endavant l’avaluació del programa, que constarà d’avaluació inicial, on es durà a terme un qüestionari per a les famílies; continua, emprant l’observació directa; i final, posant en contrast els objectius establerts amb els resultats aconseguits. Perquè es produïsca un vertader aprenentatge de les habilitats socials és de gran importància que tots els agents educatius treballen conjuntament per formar una societat respectuosa i on s’arribe a pal·liar els greus problemes que sorgeixen posteriorment. | ca_CA |
dc.format.extent | 24 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | habilitats socials | ca_CA |
dc.subject | família | ca_CA |
dc.subject | escola | ca_CA |
dc.subject | alumnat | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge | ca_CA |
dc.title | Programa d'habilitats socials | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840