Mostra el registre parcial de l'element
El paper de la música en la gestió de les emocions durant l’educació primària
dc.contributor | Porta, Amparo | |
dc.contributor.author | Lacuesta-Vizcaíno, David | |
dc.date.accessioned | 2016-07-26T10:11:02Z | |
dc.date.available | 2016-07-26T10:11:02Z | |
dc.date.issued | 2016-06-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/161929 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs: 2015/2016 | ca_CA |
dc.description.abstract | Establir una relació entre la música i les emocions de l’ésser humà és un fet que es considera imprescindible per aconseguir un millor desenvolupament tant personal com mental en els xiquets i xiquetes de les aules de primària. El treball es desenvoluparà a partir de les recerques i reflexions de com s’ha desenvolupat el concepte d’intel·ligència emocional al llarg del temps, i com es considera que una persona és emocionalment intel·ligent. Treballar les emocions pot semblar un aspecte poc seriós però, res més lluny de la realitat. Les emocions abasten un sector molt ampli al nostre cervell i per tant és important treballar-les i conèixer-les. Però en aquest TFG no es farà èmfasi en les emocions tal com les coneguem: tristesa, alegria, enuig, enyorança... sinó més bé aquells comportaments que també entren a formar part dels processos emocionals com l’autocontrol, la reflexió, la motivació, l’autoconeixement o les habilitats comunicatives. Tots aquells elements que influiran en la vida dels alumnes i que requeriran per part d’ells una gran intel·ligència (emocionalment parlant). Per tant, l’objectiu és aconseguir el màxim d’informació arran de la problemàtica per fer una posada en comú del que diuen els experts del tema, tant a favor com en contra d’aquesta nova forma d’educació: l’educació emocional, que en aquest cas serà l’educació emocional musical. El que es vol demostrar és la perfecta capacitació de la música i l’aula de música per treballar i desenvolupar en l’alumnat una intel·ligència emocional que els facin ser éssers més desenvolupats des del punt de vista cognitiu i emocional. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Educación primaria | ca_CA |
dc.subject | Enseñanza de la música | ca_CA |
dc.subject | Inteligencia musical | ca_CA |
dc.subject | Inteligencia emocional | ca_CA |
dc.subject.other | Ensenyament primari | ca_CA |
dc.subject.other | Música | ca_CA |
dc.subject.other | Ensenyament | ca_CA |
dc.subject.other | Intel·ligència emocional | ca_CA |
dc.subject.other | Emocions | ca_CA |
dc.title | El paper de la música en la gestió de les emocions durant l’educació primària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840