Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorPorta, Amparo
dc.contributor.authorLacuesta-Vizcaíno, David
dc.date.accessioned2016-07-26T10:11:02Z
dc.date.available2016-07-26T10:11:02Z
dc.date.issued2016-06-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/161929
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi:  MP1040. Curs: 2015/2016ca_CA
dc.description.abstractEstablir una relació entre la música i les emocions de l’ésser humà és un fet que es considera imprescindible per aconseguir un millor desenvolupament tant personal com mental en els xiquets i xiquetes de les aules de primària. El treball es desenvoluparà a partir de les recerques i reflexions de com s’ha desenvolupat el concepte d’intel·ligència emocional al llarg del temps, i com es considera que una persona és emocionalment intel·ligent. Treballar les emocions pot semblar un aspecte poc seriós però, res més lluny de la realitat. Les emocions abasten un sector molt ampli al nostre cervell i per tant és important treballar-les i conèixer-les. Però en aquest TFG no es farà èmfasi en les emocions tal com les coneguem: tristesa, alegria, enuig, enyorança... sinó més bé aquells comportaments que també entren a formar part dels processos emocionals com l’autocontrol, la reflexió, la motivació, l’autoconeixement o les habilitats comunicatives. Tots aquells elements que influiran en la vida dels alumnes i que requeriran per part d’ells una gran intel·ligència (emocionalment parlant). Per tant, l’objectiu és aconseguir el màxim d’informació arran de la problemàtica per fer una posada en comú del que diuen els experts del tema, tant a favor com en contra d’aquesta nova forma d’educació: l’educació emocional, que en aquest cas serà l’educació emocional musical. El que es vol demostrar és la perfecta capacitació de la música i l’aula de música per treballar i desenvolupar en l’alumnat una intel·ligència emocional que els facin ser éssers més desenvolupats des del punt de vista cognitiu i emocional.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectEducación primariaca_CA
dc.subjectEnseñanza de la músicaca_CA
dc.subjectInteligencia musicalca_CA
dc.subjectInteligencia emocionalca_CA
dc.subject.otherEnsenyament primarica_CA
dc.subject.otherMúsicaca_CA
dc.subject.otherEnsenyamentca_CA
dc.subject.otherIntel·ligència emocionalca_CA
dc.subject.otherEmocionsca_CA
dc.titleEl paper de la música en la gestió de les emocions durant l’educació primària ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element