Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorMallén Fortanet, Dolores
dc.contributor.authorDuran Polo, Ana
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2016-06-16T10:00:18Z
dc.date.available2016-06-16T10:00:18Z
dc.date.issued2015-07-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/160756
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractLa idea principal d’aquest treball teòric-pràctic és ressaltar la importància de l’expressió escrita amb l’alumnat de primària. Per a això, he investigat diverses tècniques per promoure el text lliure amb nens i nenes de segon cicle de primària del quart curs. S´ha estudiat les diferents formes de fomentar-la a partir de la creació d’activitats relacionades amb la manifestació escrita. Per a arribar a aquestes destreses m’he endinsat en la pedagogia de C.Freinet, i junt al meu tutor supervisor de pràctiques, Mario Viché, ha sigut aplicada a l’aula durant les meues pràctiques al CEIP Juan Carlos I d’Almenara. Durant la meva estada al col·legi vaig dur a terme diverses unitats didàctiques on s’aplicaren tècniques d'escriptura per realitzar unes tècniques d’escriptura. Hem incitat a l’alumnat a escriure tant en la llibreta amb llapis com amb les noves tecnologies impulsant recursos innovadors. Les històries han sigut individuals, per parelles i col·lectives, sempre obtenint un molt bon resultat. He gaudit amb les històries que dia rere dia han anat escrivint, i es podrà comprovar amb els resultats d’aquest projecte. Amb els textos lliures l’alumnat s’expressa i comunica tot allò que li inquieta, o que li agrada. Els seus textos reflexen una imaginació, que hi ha que despertar i activar-la. Com diu un proverbi anònim "La imaginació és el llapis amb que el xiquet pinta les seves millors aventures", i això és el que amb aquest projecte i amb la pràctica d’ell, hem treballat, amb l’explotació de la imaginació i del que volen dir els més menuts i menudes.ca_CA
dc.format.extent37 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjecttext lliureca_CA
dc.subjectinnovacióca_CA
dc.subjectescripturaca_CA
dc.subjectexpressióca_CA
dc.subjectcomunicacióca_CA
dc.subjectPedagogia Freinetca_CA
dc.titleEstratègies metodològiques per al text lliureca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain