Fer i treballar poesia en educació infantil
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMThis resource is restricted
Metadata
Title
Fer i treballar poesia en educació infantilAuthor (s)
Tutor/Supervisor
González Darder, Francisco Javier; Universitat Jaume I. Departament d'EducacióDate
2015-06-19Publisher
Universitat Jaume IAbstract
Aquesta és una proposta didàctica, una posta en pràctica i una experiència d’aula
sobre la creació i el treball de poesia en Educació Infantil. El projecte es divideix en
quatre sessions, passant per la reflexió ... [+]
Aquesta és una proposta didàctica, una posta en pràctica i una experiència d’aula
sobre la creació i el treball de poesia en Educació Infantil. El projecte es divideix en
quatre sessions, passant per la reflexió sobre la relació entre la bellesa del so de les
paraules i el seu significat, la creació de cal·ligrames i de poemes a partir d’experiències
directes i immediates amb aigua i textures. Aquestes poesies immediates seran haikus,
poemes senzills i clars reveladors d’una instantània concreta que ens convida a
reflexionar.
El fet de treballar en gran grup, suposa un esforç que l’alumnat assumeix treballant
en equip i respectant tant els torns de paraula, com les opinions, així com els sentiments
dels altres, creant-se un clima confortable i tranquil. Aquest respecte, fomenta que els i
les alumnes s’animen a expressar-se i a relaxar-se, cosa que, alhora, crea vincles i
diàlegs entre l’alumnat.
D’aquesta manera, s’aposta pel treball en l’àrea de la comunicació i llenguatge,
fomentant l’expressió per mitjà oral, escrit o gràfic, a través de dibuixos. Alhora, també
s’aposta per fomentar les relacions de respecte, comprensió i afectivitat entre els iguals
a l’aula. [-]
Subject
Description
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2014-2015
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess