Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorCodina Espurz, Victòria
dc.contributorUniversitat Jaume I. Departament d'Estudis Anglesos
dc.contributor.authorHervás Raga, Paula
dc.date.accessioned2016-03-08T09:28:48Z
dc.date.available2016-03-08T09:28:48Z
dc.date.issued2015-11-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/152705
dc.descriptionTreball Final del Màster Universitari en Ensenyament i Adquisició de la Llengua Anglesa en Contextos Multilingües (Pla de 2013) (Presencial). Codi: SAY031. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.format.extent91 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isoengca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Ensenyament i Adquisició de la Llengua Anglesa en Contextos Multilingüesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Enseñanza y Adquisición de la Lengua Inglesa en Contextos Multilingüesca_CA
dc.subjectUniversity Master's Degree in English Language Teaching and Acquisition in Multilingual Contextsca_CA
dc.titleThe use of folk tales to engage young learners in readingca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Fitxers en aquest element

Thumbnail
Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain