Anàlisi de la comunicació corporativa en l'esport. El cas del Villarreal CF: estratègies de visibilitat a la televisió en el context del País Valencià
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/82108
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMThis resource is restricted
Metadata
Title
Anàlisi de la comunicació corporativa en l'esport. El cas del Villarreal CF: estratègies de visibilitat a la televisió en el context del País ValenciàAuthor (s)
Tutor/Supervisor
Doménech Fabregat, HugoTutor/Supervisor; University.Department
Universitat Jaume I. Departament de Ciències de la ComunicacióDate
2015-11-20Publisher
Universitat Jaume ISubject
Description
Treball de Final de Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació (Pla de 2013). Codi: SAZ052. Curs acadèmic 2014-2015
Type
info:eu-repo/semantics/masterThesisRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess