L’entorn de la WebQuest en l’aula de Primària amb les ciències experimentals
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
L’entorn de la WebQuest en l’aula de Primària amb les ciències experimentalsAutoría
Tutor/Supervisor
Collado Lozano, ManuelTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2015Editor
Universitat Jaume IResumen
En aquest treball es presenta l'aplicació d'una unitat didàctica relacionada amb la matèria, mitjançant l'ús
de les noves tecnologies i el treball cooperatiu. Aquesta metodologia entén com que l'èxit del projecte si ... [+]
En aquest treball es presenta l'aplicació d'una unitat didàctica relacionada amb la matèria, mitjançant l'ús
de les noves tecnologies i el treball cooperatiu. Aquesta metodologia entén com que l'èxit del projecte si tots i
cadascun dels membres de l'equip l'aconsegueixen. L'estratègia emprada per tal d'assolir els coneixements i veure
les reaccions dels nens/es és la WebQuest. Aquesta dinàmica planteja una tasca de creació de coneixements o
resolució de problemes, on el treball cooperatiu és la base, per tal que puguen complir la feina. Han d'usar Internet
com a element principal per tal de cercar informació, seleccionar-la i classificar-la.
S'analitza com pot influir un canvi de dinàmica en l'aula, per tal que milloren les competències bàsiques, però no
només això, sinó també aprendre a ser crítics i persones capaços de treballar amb equip, d'interactuar i millorar
personalment, sobretot els/les nens/es amb necessitats educatives especials. [-]
In this work there appears the application of a didactic unit related to the matter, by means of the use of
the new technologies and the cooperative work. This methodology understands like that the success of the ... [+]
In this work there appears the application of a didactic unit related to the matter, by means of the use of
the new technologies and the cooperative work. This methodology understands like that the success of the project if
each and everyone of the members of the team obtain it. The strategy used to reach the knowledge and to see the
reactions of the children is the WebQuest. This dynamics raises a task of creation of knowledge or problem solving,
where the cooperative work is the base, so that they could fulfill the work. They must use Internet as main element
to look for information, to select it and to classify it.
Is analyzed how a change of dynamics can influence the classroom, so that they improve the basic competences,
but not only that, but also learn to be critics and persons capable of being employed at team, of interacting and of
improving personally, especially them children with special educational needs. [-]
Palabras clave / Materias
Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | Bachelor's Degree in Primary Education | WebQuest | Trabajo en grupo | Innovaciones tecnológicas en la educación | Educació | Innovacions tecnològiques | Internet en l'ensenyament | Aprenentatge organitzatiu
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs: 2014/2015
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess