Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorVallet Bellmunt, Teresa
dc.contributorCampos Márquez, Mariana
dc.contributor.authorSulca Merino, Melissa
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting
dc.date.accessioned2016-02-15T16:22:57Z
dc.date.available2016-02-15T16:22:57Z
dc.date.issued2015-10-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/149826
dc.descriptionTreball final de Màster Interuniversitari en Màrqueting i Investigació de Mercats. Codi: SRB100. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.format.extent121 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isospaca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Interuniversitari en Màrqueting i Investigació de Mercatsca_CA
dc.subjectMáster Interuniversitario en Marketing e Investigación de Mercadosca_CA
dc.titlePlan de marketing para Rock Nationca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element