Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorLorenzo Valentín, Gil
dc.contributor.authorMarín Balfagón, Rosa Isabel
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2015-12-15T13:03:59Z
dc.date.available2015-12-15T13:03:59Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/143665
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2014/2015
dc.description.abstractPer currículum de matemàtiques entenem el pla de formació en matemàtiques per als nens, joves i adults d'un país, que té lloc en el Sistema Educatiu on la posada en pràctica correspon a professors i especialistes, i del qual és part destacable l'Educació Obligatòria. Aquesta introducció està feta així, ja què amb aquest treball intente recopilar unes dades que ens reorienten, tant a l’alumnat com als docents, però sobre tot a estos últims a entendre que hi ha una necessitat de treball en comú, tant per part de la societat com per part de les institucions, i es així que en la tasca del docent és on recau la responsabilitat de l’educació en les matemàtiques, en aquest cas. Aquest treball, com he dit, es basa en una recopilació de dades per mitjà de la realització d’unes enquestes a diferents docents de la província de Castelló on es veuran reflexades les seves opinions personals en quant a la matèria que hi treballen, la seva visió de l’alumnat i allò més important, la seva aportació curricular, ja què en aquesta última és on se centra el treball. Aquesta somera aproximació a les matemàtiques té la finalitat de extraure unes conclusions al voltant del currículum per a les matemàtiques, com: si s’acompleix o no s’acompleix, si hi han més aportacions externes o pel contrari no hi temps suficient per poder arribar a les expectatives curriculars marcades des de la Generalitat Valenciana. Tot açò està emmarcat dins d’aquest treball de camp, recorrent 4 províncies i anant a 12 centres docents (un d’ells concertat i altre a la presó d’Albocàsser).ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectMatemáticasca_CA
dc.subjectEnseñanza secundariaca_CA
dc.subjectCurrículumca_CA
dc.subject.otherMatemàticaca_CA
dc.subject.otherEnsenyament secundarica_CA
dc.subject.otherCurrículums (Ensenyament)ca_CA
dc.titleAproximació al curriculum per a les matemàtiques en : Els Ports, Alt Maestrat Baix Maestrat i Plana Altaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem