Aproximació al curriculum per a les matemàtiques en : Els Ports, Alt Maestrat Baix Maestrat i Plana Alta
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Aproximació al curriculum per a les matemàtiques en : Els Ports, Alt Maestrat Baix Maestrat i Plana AltaAutoria
Tutor/Supervisor
Lorenzo Valentín, GilTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióData de publicació
2015Editor
Universitat Jaume IResum
Per currículum de matemàtiques entenem el pla de formació en matemàtiques per als nens, joves i adults d'un país, que té lloc en el Sistema Educatiu on la posada en pràctica correspon a professors i especialistes, i ... [+]
Per currículum de matemàtiques entenem el pla de formació en matemàtiques per als nens, joves i adults d'un país, que té lloc en el Sistema Educatiu on la posada en pràctica correspon a professors i especialistes, i del qual és part destacable l'Educació Obligatòria.
Aquesta introducció està feta així, ja què amb aquest treball intente recopilar unes dades que ens reorienten, tant a l’alumnat com als docents, però sobre tot a estos últims a entendre que hi ha una necessitat de treball en comú, tant per part de la societat com per part de les institucions, i es així que en la tasca del docent és on recau la responsabilitat de l’educació en les matemàtiques, en aquest cas.
Aquest treball, com he dit, es basa en una recopilació de dades per mitjà de la realització d’unes enquestes a diferents docents de la província de Castelló on es veuran reflexades les seves opinions personals en quant a la matèria que hi treballen, la seva visió de l’alumnat i allò més important, la seva aportació curricular, ja què en aquesta última és on se centra el treball.
Aquesta somera aproximació a les matemàtiques té la finalitat de extraure unes conclusions al voltant del currículum per a les matemàtiques, com: si s’acompleix o no s’acompleix, si hi han més aportacions externes o pel contrari no hi temps suficient per poder arribar a les expectatives curriculars marcades des de la Generalitat Valenciana. Tot açò està emmarcat dins d’aquest treball de camp, recorrent 4 províncies i anant a 12 centres docents (un d’ells concertat i altre a la presó d’Albocàsser). [-]
Paraules clau / Matèries
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | Matemáticas | Enseñanza secundaria | Currículum | Matemàtica | Ensenyament secundari | Currículums (Ensenyament)
Descripció
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2014/2015
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess