La Història Moderna a través de la Pissara Digital Interactiva
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
La Història Moderna a través de la Pissara Digital InteractivaAutoria
Tutor/Supervisor
Fernández-Nadal, Carmen-MaríaTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i ArtData de publicació
2015-11-23Editor
Universitat Jaume IResum
La Història Moderna a través de la Pissarra Digital Interactiva és un treball que respon a la modalitat de materials didàctics d’innovacions educatives. L’objectiu principal d’aquest treball és demostrar que la Pissarra ... [+]
La Història Moderna a través de la Pissarra Digital Interactiva és un treball que respon a la modalitat de materials didàctics d’innovacions educatives. L’objectiu principal d’aquest treball és demostrar que la Pissarra Digital Interactiva (PDI) és un útil que pot millorar la docència en les aules, ja que amb ella es poden realitzar tota una sèrie d’activitats totalment diferents de les actuals on els alumnes seran els protagonistes principals, ells sols seran els que es forjaran els seus coneixements, encara que com a guia tindran al professor.
Per a poder demostrar açò, el que s’ha realitzat en aquest treball és una aportació de quatre projectes per a treballar amb la PDI la Història Moderna. Però, a més a més d’aquesta aportació també ha sigut realitzat un anàlisi dels recursos existents, és a dir, d’aquells treballs que es poden trobar a la xarxa.
Els principals resultats després de realitzar l’anàlisi van ser que hi ha un gran nombre de projecte per a treballar amb l’educació primària, mentre que en educació secundaria aquests són molt més escassos. Si els recursos de secundaria són quasi inexistents, ja no diguem els destinats per a treballar la Història Moderna. Aquesta falta de treballs especialment en Història Moderna va ser la causant de què és plantejarà aquest objectiu i de què hagen segut realitzats aquests quatre projectes.
Les conclusions a les quals es van arribar és que la PDI és una ferramenta que cada volta esta ocupant més centres docents, on no sempre se la valora i tampoc es tenen en compte els avantatges que pot dur en l’educació, però que ha de ser una eina que s’ha d’utilitzar i no quedar-se com una peça més de decoració de les aules. Llavors, aquesta realització de projectes pretén aportar recursos docents en l’àmbit de secundària per a la Història Moderna i, poder així, demostrar als docents de secundària que amb la PDI es pot treballar qualsevol aspecte. [-]
Paraules clau / Matèries
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripció
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319. Curs acadèmic: 2014-2015
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: